*قاسمپور

درست است که آقای جلالی گفتند برای تیم شان بازی در این چمن سخت است اما برای ما هم آسان نیست چون ما هفت روز هفته در این زمین تمرین میکنیم و چمن مصنوعی هم خستگی مفرط برای ساق های بازیکنان به ارمغان می آورد و وقتی که بارندگی می شود درست است که چمن طبیعی نیست اما بیشتر لیز خواهد شد.

ابراهیم قاسمپور در کنفرانس خبری پس از بازی ضمن بیان مطلب فوق افزود : از بازی نیمه اول تیم راضی نبودم اما در نیمه دوم ما موقعیت های زیادی را توانستیم بر روی دروازه فولاد خلق کنیم و گلهایمان را به عدد 3 برسانیم و در مجموع از بازی بچه ها در این نیمه رضایت دارم.

 

وی در مورد دریافت گل و مشکل دفاعی تیم گفت : در یکی از مصاحبه هایم گفتم که ما دفاع تیمی مان مشکل دارد . در این بازی دیدید که دفاع های وسط ما عالی بازی کردند و البته مهدوی کیا و ابوذر هم خوب بازی کردند اما به هر حال فشار زیاد بر روی دفاع منجر به اشتباه از سوی مدافعان هم می شود. یک دفاع باید استارت بزند ، تکل بزند ، پوشش دهد ، در حمله شرکت کند در دفاع باشد و این خیلی کار را مشکل می کند . شما اگر به تیم فولاد هم در این بازی نگاه کنید روی فشار دو تا پنالتی انجام داد و سه گل دریافت کرد.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب…

وی ادامه داد : در فوتبال ثانیه آخر و اول یکی است و منچستر هم در عرض دو دقیقه جام را از دست داد .

ابراهیم قاسمپوردر مورد اخراج محمد غلامی و احتمال عمد بودن آن گفت : اگر به ما اثبات شود غلامی به عمد کاری کرد که داور وی را اخراج کند تا در مقابل ملوان بازی نکند از تیم اخراجش می کنیم. بازیکن تصمیمش را در یک لحظه می گیرد، محمد غلامی خیلی دوید فشار زیادی رویش بود می توانست آن کارتها را نگیرد اما یک لحظه اتفاق افتاد و اخراج شد.

 

وی در مورد بازی آینده داماش مقابل ملوان اظهار داشت: این بازی هم برای ما سه امتیاز دارد ما برای برد به میدان می رویم غلامی و مهدوی را برای آن بازی از دست دادیم که پر کردن جای آنان خیلی سخت است اما به هر حال بازیکنانی در لیست داریم که منتظر چنین فرصتهایی هستند تا خودشان را نشان دهند.

 

وی در پاسخ انتقاد نسبت به محمدی و در مورد اینکه چرا از فراهانی استفاده نکرد در حالی که پیش از این گفته بود به ترکیب تیم برنده کمتر دست می زند گفت : بهترین دروازه بان ایران کیست؟ آیا آقای رحمتی گل بد دریافت نکرده است؟ شما دو تا گل از سه گلی که از تراکتور دریافت کرد را نگاه کنید.ببینید ما تمرینات را در نظر میگیریم و بر اساس آن ترکیب و دروازه بان خودمان را انتخاب می کنیم .

قاسمپور در پایان اظهار امیدواری کرد: محمد آبشک پس از چند هفته دوری از میادین فوتبال از هفته آینده به تیم باز گردد.

 

 

*جلالی

من به این فکر میکنم که چطوری بازی را می بازیم!؟ وقتی که توپ هایی را در اختیار داریم و آنوقت به حریف می دهیم و همان توپ تبدیل به پنالتی می شود! این پنالتی هایی که می دهیم برای من قابل هضم نیست و این سرنوشت و باختمان هم همینطور!خیلی وقت ها می شود که با حریفمان به معنای واقعی فوتبال بازی میکنیم و خیلی هم از آنها سرتر هستیم ولی در نهایت به آن چیزی که میخواهیم نمی رسیم . به هر حال شرایط سختی هست که در حال حاضر گریبان تیم ما را گرفته است .

 

سرمربی فولاد ضمن بیان مطلب فوق گفت : ما دو روز زودتر به رشت آمدیم تا در این زمین تمرین کنیم … تمرین کنیم نه اینکه روز قبل مسابقه به این زمین بیاییم چون در آن روز فقط باید یک تمرین سبک را برگزار کنیم منتهی یا کوتاهی مسئولان ما بوده است و هماهنگی ها انجام نشده که نتوانستیم اینجا زمین در اختیار بگیریم یا مسئولین اینجا به ما برای روز چهارشنبه این زمین را ندادند.

وی ادامه داد : آن چیزی که در بازی انجام گرفت قابل پذیرش نیست. ما دو گل را در حالی دریافت کردیم که توپ را در اختیار داشتیم و آنوقت آن توپ را از دست دادیم و دنبال بازیکن حریف دویدیم و پنالتی دادیم .

 

مجید جلالی در ادامه گفت : شاید تنها نکته مثبت این بازی این بود که تماشاگران با رضایت استادیوم رو ترک کردند وگرنه روی گل های داماش هم بحث وجود دارد هر چند به نظر من بازیکنان داماش بسیار فداکارانه و انتحاری بازی می کردند و این نوع بازی کردن در چنین زمینی می تواند برایشان پوئن آور باشد.

 

وی در پایان در مورد داوری مسابقه گفت : به هیچ وجه از داوری راضی نیستم و از کمیته داوران میخواهم قبل از اینکه ما خودمان شروع به اعتراض بکنیم یک مقدار به دو سه بازی آخر ما با دقت نگاه کند و روی آن نظارت داشته باشند.