وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس پیش از بازی تیم های داماش گیلان-ملوان انزلی باز هم مثل دو بازی سال گذشته به شکل نامنظم برگزار شد و اینبار تنها افشین ناظمی مربی داماش گیلان در سالن حاضر بود .

 

ناظمی:فرهنگ گیلان غنی است، هواداران از حاشیه پرهیز کنند

 

در کنفرانس خبری قبل از بازی داماش گیلان و ملوان انزلی ملقب به الگیلانو، افشین ناظمی مربی فوتبال داماش گیلان در ابتدا در مورد شرایط داماش برای دیدار با ملوان چنین گفت:خوشبختانه همیشه مسابقات تیم های رشتی و انزلی دارای جذابیت خاصی بوده و امیدواریم این دیدار نیز یک مسابقه جوانمردانه و تماشاگرپسند باشد.

وی ادامه داد : تیم ما خدا را شکر آماده است و بعد از بازی با مس چند روزی فرصت داشتیم که آماده داربی شویم و بر روی نقاط ضعف و قوت ملوان نیز کار کردیم.

وی افزود : ما برای این دیدار هیچ گونه محروم و مصدومی را نداریم. 

 

متن کامل در ادامه مطلب

افشین ناظمی

 

مربی داماش در مورد حساسیت این مسابقه گفت:دیدگاه من این است که این بازی سه امتیاز می باشد و فرقی با بازی های دیگر نمی کند.داماش و ملوان از افتخارات فوتبال گیلان هستند و مسابقه ای که با ملوان داریم به دلیل هم استانی بودن یک حساسیت هایی دارد ولی هیچ وقت کادرفنی داماش این حساسیت ها را به بازیکنان انتقال نمی دهد و فقط نکات فنی مسابقه را گوشزد می کند.

 

افشین ناظمی در جواب سوال خبرنگار وارش اسپرت که چه راهکارهایی برای جلوگیری از متشنج شدن سکوها در نظر گرفته اید چنین گفت : خوشبختانه مسئولین استانی،باشگاه داماش و ملوان و … دست به کارهایی زدند که شدت این تشنج ها کاسته شود و امیدواریم که روز خوبی را شاهد باشیم.

 

مربی داماش در پاسخ به انتقاد خبرنگار وارش اسپرت مبنی به مقطعی بودن این فرهنگ سازی ها خاطرنشان شد : گذشته ها گذشته و اقداماتی که ما اکنون نظاره گر هستیم ، کار فرهنگی خوبی شروع شده و برای به ثمر نشستن آن به زمان نیاز است و ان شاالله نتیجه بخش باشد.

 

خبرنگار وارش اسپرت در سوال پایانی خود با اشاره به اینکه تیم داماش در مسابقات گذشته با به صدا در آمدن تبل هواداران، میل به حمله ی بیشتری بدست می آورد و چه خواسته ای از هواداران داماش دارید با استقبال افشین ناظمی از این سوال مواجه شد و مربی داماش در پاسخ گفت :من از همین جا دست همه هواداران را می بوسم که قرار است فردا به استادیوم بیایند و انتظار من به عنوان کسی که برای این شهر مدتها بازی کردم و در این تیم مربیگری کردم این است که فقط فکرشان برای تشویق و روحیه دادن تیم خودشان باشد و از حاشیه پرهیز کنند و فرهنگ گیلان ، غنی است و امیدواریم از فردا همین استارت زده شود.

 

سراوانی:هواداری که داماش را دوست دارد فقط تیم خود را تشویق می کند!

همچنین علی احمدی سراوانی مدیر رسانه ای داماش نیز در ادامه و در پاسخ به سوال وارش اسپرت اضافه کرد: ما برنامه هایی را برای قبل از بازی داریم و اینکه در جریان مسابقه چه اتفاقاتی می افتد به مدیریت باشگاه مربوط می باشد . اما برنامه هایی مبنی بر اینکه مربیان دو تیم با هم وارد استادیوم شوند و بازیکنان دو تیم با هم به سمت هواداران بروند و یک سری برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد : بازی با پرسپولیس تجربه ی خوبی برای من بود و در نیمه دوم وقتی هواداران تیم خودمان را به شدت تشویق کردند با آنکه ده نفره بودیم توانستیم بر حریف غلبه کنیم پس با این شرایط هواداری که تیم داماش را دوست دارد و برد داماش را می خواهند تیم ما را تشویق می کنند،آن هایی که می خواهند فحاشی کنند تیم ما را دوست ندارند!

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید