وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی مس کرمان و داماش گیلان که با پیروزی یک برصفر مس همراه بود با حضور سرمربیان دو تیم برگزار شد .

 

هرندی : ما لایق پیروزی بودیم / غلبه بر پرسپولیس به معنی توانایی شکست تیم‌های دیگر نیست

 

امید هرندی شامگاه امروز جمعه پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر مس کرمان درجمع خبرنگاران گفت: اگر بدون تعصب به این بازی نگاه کنیم ما لایق پیروزی بودیم با این حال به تمام کرمانی ها این پیروزی را تبریک می گویم و متعتقدم با توجه به سرمایه گذاری که در باشگاه مس انجام می شود این تیم لیاقت رسیدن به رتبه های بهتر را دارد.

وی در رابطه با بازی تیم خود گفت: فوتبال روی بدش را دراین بازی به ما نشان داد طوری که سه موقعیت صد در صد گل را از دست دادیم و پنالتی ما هم با بد شانسی به تیر خورد. در نیمه دوم این تیم ما بود که موقعیت های حمله را در اختیار داشت و مس نتوانست کاری را در زمین ما انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با انتقاد از برنامه ریزی های فدراسیون فوتبال برای لیگ برتر گفت: تیم مس 48 ساعت بیشتر از ما فرصت استراحت داشته است. همچنین برنامه بازی های ما به گونه ای تدارک دیده شده است که ما فقط یک جلسه تمرین می توانیم قبل ازهر بازی داشت باشیم واین برای تیم ما وحشتناک است.

 

متن کامل در ادامه مطلب

سرمربی تیم داماش در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان شما در باد برد مقابل پرسپولیس خوابیده بودند گفت: بردن پرسپولیس شیرین بود اما به این معنی نبود که بازی‌های آینده را نیز می‌توانیم ببریم. از لحاظ روحی روانی روی بازیکنان کار کردیم تا شرایط خود را در بازی‌های بعدی نیز حفظ کنیم اما در این بازی موفق نبودیم.

 

امید هرندی در پایان تاکید کرد که از بازی بچه های تیمم راضی هستم وامیدوارم در بازی های آینده با گل شدن موقعیت هایمان امتیاز کامل را از هر بازی بگیریم .

 

ابراهیم قاسمپور

 

قاسمپور : روز، روز ما بود/ پیروزهای‌ مس ناپلئونی نیست!

 

ابراهیم قاسم‌پور پس از برتری تیمش مقابل داماش گیلان گفت: نیمه اول در اختیار ما بود اما داماش هم حملاتی روی دروازه ما داشت ولی در مجموع ما بهتر بودیم و توانستیم در ضد حملات عملکرد بهتری داشته باشیم و به گل برسیم.

 

وی ادامه داد: در نیمه دوم فشار داماش بیشتر شد و معتقدم آنها می‌توانستند سه، چهار گل به ما بزنند اما روز ، روز ما بود و امیدوارم این روند صعودی را در بازی‌های بعدی تکرار کنیم.

سرمربی تیم مس کرمان در مورد تعویض فرهاد سالاری گفت: احساس کردم او نمی‌تواند خوب بازی کند و برای همین او را با حسین کاظمی تعویض کردم اما کاظمی هم عملکرد خوبی نداشت و از او راضی نیستم.

 

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مس ناپلئونی پیروز می‌شود عصبانی شد و گفت: اصلا این طور نیست. ما را با تیم‌های میلیاردی مقایسه کنید و ببینید آنها چند گل زده اند و ما چند گل زده‌ایم. فکر می‌کنم در بازی‌های بعدی روند گل زنی ما بهتر می‌شود .

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید