وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : (English) نشست خبری پس از بازی تیم های فولاد خوزستان و داماش گیلان با حضور حسین فرکی و افشین ناظمی سرمربیان دو تیم برگزار شد .

 

افشین ناظمی : اشتباهات فردی ما را محکوم به شکست کرد

 

در نیمه اول خوب بودیم ولی در نیمه دوم دریافت گل زودهنگام شیرازه تیم ما را بر هم زد.

به گزارش وارش اسپرت افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از شکست سه بر یک تیمش در مقابل فولاد خوزستان با بیان مطلب فوق گفت : به فولاد به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم اشتباهات انفرادی در این دیدار ما را محکوم به شکست کرد.

 

وی افزود: خوشبختانه مشکلات مالی تیم در حال رفع شدن است و وضعیت ما بهتر می‌شود. فولاد تیم بزرگی است که امروز عملکرد خوبی نشان داد و می‌تواند یکی از مدعیان بزرگ در لیگ برتر باشد.

 

وی در پاسخ به خبرنگاری که از ماندگاری داماش در پایان لیگ پرسید گفت : هنوز در ابتدای مسابقات هستیم اما اطمینان داشته باشید که ما در لیگ ماندگار خواهیم بود.

 

سرمربی داماش گیلان در خصوص بازی آینده این تیم گفت : در بازی آینده مقابل استقلال می‌رویم و می‌خواهیم مثل سال قبل تماشاپسند بازی کنیم انشاءالله در پایان مسابقه بتوانیم پیروز میدان باشیم. البته شرایط بسیار سختی است و برگزاری دو بازی‌ در طول هفته واقعاً کار را برای تیم ما مشکل می کند اما مسابقه به مسابقه در حال بهتر شدن هستیم.

 

فرکی : این پیروزی عیدی فولاد به مردم خوزستان است

 

به بازیکنان تیمم گفتم از بازی‌های قبل مغرور نشوید چرا که کار سختی مقابل داماش داریم خوشبختانه داماش طوری بازی کرد که ما می‌خواستیم.

به گزارش وارش اسپرت حسین فرکی سرمربی فولاد خوزستان پس از پیروزی سه بر یک خانگی تیمش مقابل داماش گیلان با بیان مطلب فوق گفت : در شروع نیمه دوم وقتی به گل رسیدیم نبض بازی را در دست گرفتیم هر چند بلافاصله گل خوردیم اما در نهایت به نتیجه دلخواه رسیدیم و حتی می‌توانستیم اختلافمان را بیشتر کنیم بازی تکنیکی همراه با تاکتیک تیمی این نتیجه را برای فولاد رقم زد. این برد عیدی ما فولادی‌ها به مردم خوزستان است.

 

فرکی با تشکر از قضاوت خوب داوران عنوان کرد: نباید از عملکرد خود تیم داوری به راحتی گذشت و این مسئله جای تشکر و تقدیر دارد.

وی در مورد نور ورزشگاه خاطرنشان کرد: هر چقدر هم در مورد این مسئله بگوییم فایده‌ای ندارد و ترتیب اثر نمی‌دهند.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا می‌توانند قهرمان شود اظهار داشت: در مورد قهرمانی زود است که صحبت کنیم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید