وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی سایپا البرز و داماش گیلان با حضور مجتبی تقوی و امید هرندی سرمربیان دو تیم سایپا و داماش برگزار شد .

 

هرندی : لایق شکست نبودیم

 

متاسفانه موقعیت های ما به گل تبدیل نشد و یک توپ ساده تیم سایپا و البته یک ضربه ایستگاهی آنها وارد دروازه شد.

امید هرندی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان پس از بازی این تیم در مقابل سایپا ضمن بیان مطلب فوق افزود : من از بچه های خودمان راضی هستم و آنها بازی خوبی را از خود نشان دادند اما حتما ایراد هایی داشته ایم که امیدواریم این ایرادها را برطرف کنیم تا در بازی های بعد این شکست را جبران کنیم . برد سایپا را به این تیم،کادر مربیان و مردم کرج تبریک می گویم و امیدوارم که پیروزی های این تیم تداوم داشته باشد .

 

وی ادامه داد : مهاجمان ما سعی خود را برای گلزنی انجام دادند اما متاسفانه بر روی توپ هایی که ما در تمرینات روی آنها کار کرده ایم و بارها به گل تبدیل کرده اند در اینجا به خوبی عمل نمی کنند ؛ اگر بچه ها دقت می کردند ما این بازی را نمی باختیم .

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی افزود : فوتبال همین است و یک روز توپ هایتان وارد دروازه می شود و یک روز نه .ممکن است در آنالیز بازی درصد مالکیت توپ سایپا چند درصدی بالاتر از داماش بوده باشد اما اگر موقعیت های هر دو تیم شمرده شود متوجه خواهید شد که موقعیت های تیم ما خیلی بیشتر از موقعیت های تیم سایپا بوده است .

 

هرندی در ادامه گفت : ما از یک منطقه شرجی آمدیم و هوای امروز کرج هم بسیار خشک تر از قبل بود و به همین دلیل گلوی بچه های ما در ابتدای بازی خشک شده بود و در حدود 15 دقیقه اول شرایط بدنی خوبی هم نداشتند. من فکر می کنم اگر سایپا در دقایق ابتدایی متوجه می شد می توانست از همان ابتدا مشکل ساز شود . 

 

امید هرندی

 

سرمربی داماش در پاسخ به تمجید یکی از خبرنگاران از هواداران داماش گفت : باید از هواداران تشکر کنم که به کرج آمدند و تیمشان را به خوبی تشویق کردند وما شرمنده آنها شدیم که نتوانستیم بازی را ببریم .نتوانستیم پیروزی را به آنها هدیه دهیم اما فکر می کنم آنها از بازی خوب تیم راضی بودند .

وی ادامه داد : تماشاگران سرمایه های اصلی فوتبال هستند و خیلی دوست دارم که تمامی تیم ها در استادیوم هایشان هوادار داشته باشند .

 

هرندی در پاسخ به خبرنگاری که از دخالت امیر عابدینی در ارنج تیم پرسیده بود گفت : نه آقای عابدینی بلکه تمامی مدیرعامل های تیم های لیگ برتری می توانند به مربیان تیمشان در هر زمینه ای مشاوره بدهند اما ایشان هیچ گونه دخالتی در ترکیب تیم و تعویض ها نداشته اند و دست ما را باز گذاشته اند .

 

وی در خصوص بحث برطرف شدن مشکلات مالی گفت : مشکلات ما به زودی حل می شود . البته هنوز آن انتقال اصلی توسط قوه قضائیه انجام نشده است اما به محض اینکه مراحل اداری کار تمام شود این مشکلات هم مرتفع خواهد شد .

 

 

تقوی : سایپا تیم برتر میدان بود

 

بازی بسیار با کیفیتی را شاهد بودیم اما تیم داماش در نیمه اول استراتژی را انتخاب کرده بود که با 10 نفر دفاع می کردند ! و به محض اینکه ما صاحب توپ می شدیم باید این فکر را می کردیم که چطور می شود این دفاع را باز کرد !

 

مجتبی تقوی سرمربی تیم سایپای البرز در کنفرانس خبری پس از بازی تیم خود در مقابل داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق افزود : در نیمه اول بیشتر توپ ها را خود ما لو می دادیم اما در نیمه دوم این مشکل برطرف شد و به نظر من در چنین بازیهایی مهم این است که بتوانیم گل اول را به ثمر برسانیم .

 

وی ادامه داد : تیم داماش تیم بسیار خوبی بود اما مطمئنا تیم سایپا تیم بهتری بوده است و بچه های ما در نیمه دوم توانستند مزد برتری خود را بگیرند.

سرمربی سایپا در خصوص اینکه چرا باید میزان تماشاگران سایپا بسیار پایین تر از داماش باشد گفت : این را باید با کارشناسی پاسخ داد اما من در پاسخ باید بگویم مردم مقصر نیستند بلکه مردم بر اساس تاریخ تیم به آن نگاه می کنند . البته من یک سوالی دارم و آن این است که آیا مردم استان البرز و کرج لایق این نیستند که از تیم های استقلال و پرسپولیس میزبانی کنند؟وقتی خودمان به مردم بی احترامی می کنیم چگونه انتظار داریم که مردم با روی گشاده به ما نگاه کنند؟! امیدوارم رسانه ها روی قضایای مثل این مطلب که عنوان کردم تاکید بیشتری داشته باشند .

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید