وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و آلومینیوم هرمزگان با حضور حمید درخشان سرمربی داماش گیلان و اکبر میثاقیان سرمربی آلومینیوم هرمزگان برگزار شد .

 

حمید درخشان : امروز بدترین روز فوتبالی‌ام بود / غافلگیر شدیم و 6 امتیاز از دست دادیم

 

سرمربی تیم فوتبال داماش با اشاره به اینکه درد آور بود مقابل تیمی بازنده باشد که به هیچ وجه از تیمش بهتر نبود، گفت: امروز بدترین روز فوتبالی من بود.

حمید درخشان که تیمش در دیدار عصر امروز دوشنبه برابر آلومینیوم هرمزگان در رشت شکست خورد، در خصوص باخت خانگی داماش پس از 332 روز در جمع خبرنگاران گفت: امروز بدترین روز فوتبالی من بود.

 

متن کامل در ادامه مطلب

وی افزود: در روزی که در هر دو نیمه توپ و میدان را در اختیار داشتیم، مستحق باخت نبودم و باید می‌بردیم، آنها از دو فرصت خود به گل رسیدند. متاسفانه دفاع ما دو اشتباه کرد و آنها از این اشتباهات برای به ثمر رساندن گل‌های خود استفاده کردند.

 

سرمربی تیم فوتبال داماش با بیان اینکه بازیکنان تیمش باید بداند بعضی مواقع باهوش بازی کند نه احساسی، ادامه داد: تعویض‌هایی که انجام دادم، برای جبران گل‌های خورده بود اما نتوانستیم از 5-6 موقعیت خوبی که بدست آوردیم به گل برسیم. ضمن اینکه به دلیل داشتن 5 بازیکن محروم و مصدوم، دستم خالی بود، تاجائیکه نظیف‌کار را که به دلیل فوت مادر بزرگش، از نظر روحی شرایط مناسبی نداشت، را بالاجبار به میدان فرستادم.

 

وی با اشاره به اینکه در کل از تیم خود راضی است اما از نتیجه بدست آمده رضایت ندارد، تاکید کرد: همه ما غافلگیر شدم. این درد آور بود به تیمی ببازیم که به هیچ وجه از ما بهتر نبود و هیچ تاکتیکی برای ارائه کردن نداشت. در اصل ما در این مسابقه 6 امتیاز از دست دادیم.

 

درخشان با اشاره به اینکه نیکبخت می‌‎تواند به داماش کمک کند و با او صحبت کرده‌ تا حاشیه‌ها را کنار گذاشته و تنها به فوتبال فکر کند، در پایان در خصوص بازی هفته آینده این تیم برابر پیکان گفت: برای برد در آن مسابقه به میدان می‌رویم زیرا باید امتیازها را در این هفته‌ها جمع کرده تا در آخر فصل به مشکل نخوریم.

 

میثاقیان - کنفرانس داماش ، آلومینیوم

 

 

اکبر میثاقیان : برابر داماش حق مساوی نداشتیم / تیم های گیلان تجربه زیادی در لیگ برتر دارند

 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با اشاره به اینکه در هر تیمی که مربیگری کرده است، یا آن تیم را به لیگ برتر آورده یا اجازه نداده سقوط کند،گفت: مطمئن باشید آلومینیوم را هم در لیگ برتر نگه می‌دارم.

اکبر میثاقیان پس از پیروزی برابر داماش و فرار از جمع قعرنشینان در جمع خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: برای این دیدار برنامه داشتیم و بازی بدی را ارائه نکردیم. برخلاف نظر خبرنگاران که تنها روی دو ضد حمله به گل رسیدیم، باید بگویم به خوبی از نقاط ضعف و قدرت داماش اطلاع داشتیم و با استفاده از آنها مقابل این تیم پیروز شدیم.

وی اضافه کرد: درست است آلومینیوم در این بازی حملات زیادی را انجام نداد اما از معدود فرصت‌های خود برای رسیدن به گل‌های برتری به خوبی استفاده کرد. البته داماش در این مسابقه خصوصا از دقیقه 70 به بعد، ارسال توپ‌های بلند را در برنامه تاکتیکی قرار داد که ما هم برنامه خاصی برای این تاکتیک در نظر گرفته بودیم.

 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با اشاره به اینکه زمین چمن مسابقه خوب بود اما خیس شدن آن تا حدودی بازی کردن را سخت کرده بود، افزود: برای یک چیز به گیلان آمده بودیم، اینکه یا ببریم یا ببازیم زیرا تساوی سودی برای‌مان نداشت.

وی با اشاره به اینکه همه مردم گیلان را دوست دارد و حتی زمانیکه در ملوان بازی می‌کرد، پاتوقش در شهر رشت بود، در خصوص حضورش با آستین کوتاه در کنار زمین درحالی که هوا بسیار سرد بود، اظهار داشت: بدن من مقاوم است و در سرما هم مشکلی برایم پیش نمی‌آید.

وی با بیان اینکه آلومینیوم 6 ماه است به لیگ برتر آمده اما در گیلان تیم‌های ملوان، استقلال رشت، پگاه و داماش تجربه‌ زیادی در این مسابقات دارند، خاطرنشان کرد: خدا را شکر در هر تیمی که مربیگری کردم، یا آن تیم را به لیگ برتر آوردم یا اجازه ندادم، سقوط کند. مطمئن باشید آلومینیوم را هم در لیگ برتر نگه می‌دارم.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید