پوشنیک از سرمربیگری داماش کنار گذاشته شد / افشین ناظمی سرمربی جدید داماش گیلان

بالاخره پس از کش و قوسهای فراوان افشین ناظمی همانطور که در روز گذشته از وارش اسپرت به عنوان اولین منبع آگاه گفته بودیم بعنوان سرمربی جدید داماش گیلان انتخاب شدند.پس از کسب نتایج ضعیف در لیگ دسته 1 ایران و از دست دادن امتیازهای حیاتی سرانجام مدیر عامل باشگاه داماش در اقدامی شجاعانه سرمربی داماش گیلان(ماریان پوشنیک) را از کار برکنار نمودند.گفتنی است ایشان در حال حاضر با سمت تشریفاتی مشاور (مدیر) فنی در تیم حضور دارند تا در آینده احتمالا تسویه حساب کامل نمایند.

 

افشین ناظمی کاپیتان متعصب سالهای نه چندان دور استقلال رشت بوده است که هواداران خاطرات فراموش نشدنی ای از بازیهای جسورانه این مدافع محبوب دارند.ایشان سابقه سرپرستی پگاه گیلان و همچنین مربیگری استیل آذین و نساجی را دارند. 

 

بجاست که این انتخاب شایسته را به هواداران داماش گیلان و همچنین سرمربی جدید داماش جناب ناظمی تبریک بگوییم  و برای ایشان و تیم محبوبمان آرزوی موفقیت نماییم.اتخاذ این تصمیم چند روز قبل از بازی با اتکا می تواند شوک مثبتی به تیم وارد نماید و راه را برای صعود داماش هموار نماید.

** همچنین خبرهایی به گوش میرسد که عبدالله مرغوب،یکی از پیشکسوت های شهر رشت هم در کنار افشین ناظمی حضور دادند و تجربیات خود را به تیم منتقل میکند.