داماش در دیداری دور از خانه برابر کاسپین فریدونکنار به تساوی دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته هشتم از مرحله نخست رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور و در گروه دوم این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم آزادی فریدونشهر میهمان تیم کاسپین فریدونکنار بود که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

گلهای این مسابقه را رامین تورانداز در دقیقه ۹ برای کاسپین و آرمان شکوری در دقیقه ۶۵ برای داماش گیلان به ثمر رساندند.

داماش گیلان با کسب این نتیجه در پایان هفته هشتم از ۷ بازی خود ۱۳ امتیاز بدست آورده اند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به وحدت آغشت در جایگاه دوم جدول گروه دوم مرحله نخست لیگ سه قرار گرفت.

داماشی ها شنبه ۱۸ دی ماه در استادیوم سردارجنگل رشت دربی لیگ سه ای رشت را برابر پاس گیلان برگزار خواهند کرد.

ترکیب داماش گیلان: عرفان گودرز قلعه نویی (۱)، حسام یعقوبی (۲) (امیرمحمد پورطالمی از ۵۵)، مهرام دامادی (۵)، سامان فرزام پور (۲۴)، پژمان نجات (۷۷) (پیام توانایی از ۶۵)، سیامک علیزاده (۸)، مهرگان گلبرگ (۶) (C)، امید کلانتر (۷۰) (میثم میرپسندیده از ۷۶)، محمدرضا اسماعیل‌پور (۲۱) (محمد غلامی از ۶۴)، مسعود نوری (۱۱)، آرمان آبسالان (۲۳) (آرمان شکوری از ۵۵).

 

شرح گل ها:

کاسپین فریدونکنار ۱-۰ داماش گیلان (۹) : ضربه ایستگاهی بازیکنان کاسپین با خروج ناموفق عرفان قلعه نویی وضربه با پشت سر رامین تورانداز بازیکن کاسپین تبدیل به گل نخست بازی می شود.

کاسپین فریدونکنار ۱-۱ داماش گیلان (۵۲) : ارسال خطرناک داماشی ها توسط مدافعین کاسپین به کرنر تبدیل می شود. در ادامه داماش نمی تواند از توپ برگشتی ضربه کرنر به خوبی استفاده کند و موقعیت از دست می رود.

 

درحاشیه:

-باد شدیدی در استادیوم کریم آزادی فریدونکنار در حال وزیدن است که کاملا بر جریان بازی تاثیرگذار شده است.

-زمین چمن طبیعی ورزشگاه شرایط نامساعدی دارد و در برخی نقاط چمنی دیده نمی‌شود.

-محمدغلامی برای دومین بار به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و باز هم مثل هفته قبل پس از ورود او داماش به گل دست پیدا می کند.