با توجه به پایان دوره 4 ساله ریاست هیات فوتبال گیلان، طبق قانون محتمل است که سرپرست برای این هیات انتخاب شود. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، انتخابات دوره گذشته ریاست هیات فوتبال گیلان در سال 1394، در روز 22 شهریور برگزار شد و گفته می شود که آغاز دوره گذشته ریاست قربانعلی الماسخاله بر هیات فوتبال استان از 26 شهریور ماه محاسبه شده است.
چندی قبل فرزاد سیری، دبیر هیات فوتبال گیلان احتمالا با در نظر گرفتن موضوع فوق، زمانی برگزاری انتخابات هیات فوتبال را در دهه سوم شهریور اعلام کرد اما حالا شنیده ها حاکی از این است که تاریخ برگزاری انتخابات، حدود نیمه مهرماه خواهد بود.

با توجه به اینکه در تاریخ فوق الذکر، دوره 4 ساله ریاست هیات فوتبال گیلان به پایان رسیده است، به نظر می رسد برای برگزاری قانونی و عادلانه انتخابات این هیات، اداره کل ورزش و جوانان گیلان با هماهنگی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که امکان برگزاری انتخابات فراهم شود، نسبت به انتخاب سرپرست برای هیات فوتبال گیلان اقدام کند. حالا باید منتظر روزهای آتی ماند تا ببینیم تصمیم برگزار کنندگان انتخابات چگونه خواهد بود.

شایان ذکر است، قربانعلی الماسخاله طی هشت سال گذشته ریاست هیات فوتبال گیلان را برعهده داشته است. مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان شامل 38 نفر است که نسبت به انتخاب رییس این هیات اقدام خواهند کرد. رییس فدراسیون فوتبال ایران، مدیرکل محترم ورزش و جوانان گیلان، رئیس هیات فوتبال گیلان، روسای 16 هیات فوتبال شهرستان های استان، مدیران عامل باشگاه های فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و… استان در بخش های آقایان و بانوان، نماینده های آموزش و پرورش، داوران، مربیان و بازیکنان آقا و خانم گیلان از جمله رای دهندگان در این مجمع خواهند بود.