مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان،در گفتگوی زنده اینستاگرامی در وارش اسپرت پاسخگویی برخی ابهامات و مسائل حول محور باشگاه داماش گیلان شد.

ماحصل گفتگو در لایو اینستاگرام وارش اسپرت با مازیار اصغرزاده را با این توضیح که فایل ویدئویی کامل را می توانید در اینستاگرام و با کلیک بر اینجا مشاهده فرمایید، را در ادامه خواهید خواند:

 

*جدایی اسماعیل شاد مدیرعامل تیم

ایشان در مدتی که حضور داشتند ارتباط خوبی با مالک و مجموعه باشگاه داشتند. تیم را راه اندازی کردند و افراد مناسبی را با ایجاد چارت باشگاه وارد مجموعه کردند. واقعا هیچ دلخوری بین طرفین وجود نداشت و برخلاف شایعات هیچ بحث مالی هم در این بین وجود نداشته است.

 

*انتخاب مدیرعامل؟

باشگاه با افرادی که در گذشته در حال فعالیت بوده‌اند، پیش می‌رود و روال را ادامه می‌دهد. عجله ای برای انتخاب مدیرعامل نداریم اما در آینده سعی خواهد شد تا مدیرعاملی که در شان داماش باشد انتخاب شود.

 

*اردوی کیش چه شد؟

پیش از بازی پایانی مرحله اول آقای نصیری گفتند که در صورت صعود برای اردوی تفریحی و همچنین آماده‌سازی به کیش خواهیم رفت. این موضوع به دلیل اینکه فاصله تا شروع مسابقات مرحله دوم کم‌بود با هماهنگی کادرفنی به بعد از فصل موکول شد. اگراز تعویق مسابقات خبر داشتیم و زمان شروع را می‌دانستیم می‌توانستیم برای پیش از مرحله نهایی این موضوع را برنامه ریزی کنیم.

 

*حضور عبدالله مرغوب به عنوان مدیرفنی و مخالفت‌ها در هواداران 

با توجه به اینکه افراد جوانی در کادرفنی تیم فعال بودند، باشگاه قرار شد که شخصی با تجربه را به تیم اضافه کند. در این راستا با افرادی دیگری از پیشکسوتان تیم هم پیش از ایشان مذاکره شد. اگرچه معمولا باشگاه مدیرفنی را انتخاب می‌کند، اما این تصمیم به سرمربی تحمیل نشد و با هماهنگی محمد مختاری آقای مرغوب‌ انتخاب شدند.

بنده هم در گذشته از ایشان انتقاداتی نوشته ام که البته بیشتر به لحاظ مدیریتی بوده اما فکر می‌کنم اکثر منتقدینشان هم بحث فنی ایشان را قبول داشته‌اند. باید به هواداران اطلاع دهم که با نظر مدیریت تیم حیطه کار ایشان فقط فنی است.

 

*برنامه تیم برای مرحله دوم؟

تصمیم باشگاه از ابتدا تنها صعود بوده است. سه بازیکن جذب کردیم و در بخش مهاجم هدف کادرفنی جذب بازیکن باکیفیت است. منتظریم که نقل و انتقالات لیگ دو تمام شود تا اگر مهاجم با کیفیتی بیرون ماند جذب شود. امیدواریم با درایت کادرفنی، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران در انتهای فصل جشن صعود بگیریم.

 

*پخش زنده از شبکه باران؟

صدا و سیما برای هر بازی ۱۰ میلیون تومان می‌خواهد. در این مدت سعی کردیم تا برخلاف روال باشگاه در گذشته، بازی ها را در حد امکاناتمان از اینستاگرام به طور زنده پوشش دهیم. امیدواریم در آینده و با جذب اسپانسر و البته مساعدت مدیران ارشد سیما بتوانیم بازی ها را از تلویزیون نیز برای هواداران پخش کنیم.

 

*حکم کمیته اخلاق برای محمد مختاری

خودمان از شنیدن این خبر مبهوت شدیم. با پیگیری متوجه شدیم که این حکم مربوط به دوسال قبل است که تیم به کرمان نرفته بود. با پیگیری از فدراسیون و هیات فوتبال و… متوجه شدیم مشکل ممنوع‌الفعالیت بودن محمدمختاری با پرداخت پنج میلیون جریمه برطرف می‌شود که گویا انجام شده است.

 

*بحث شکایت‌های تیم ها در مرحله اول از داماش؟

شاید نزدیک به ۱۰۰ شکایت را تیم های مرحله اول از یکدیگر داشته‌اند! شکایتی که در خصوص باشگاه داماش شکل گرفت مربوط به یکی از بازیکنانمان است که در ابتدای مسابقات هم صورت گرفته و با مستنداتی که ارائه شد، از سوی فدراسیون در همان هفته ها هم رد شد و در این خصوص نگرانی وجود ندارد.

در خصوص سایر تیم‌ها از جمله بازیکن تیم گرین کشاورز، به دلیل جایگاه حقوقی‌ام نمی‌توانم اظهارنظری داشته باشم. اما طبق اطلاعاتی که دارم جای نگرانی نیست و‌البته تا الان نشده است که جدول در پایان مسابقات اینگونه تغییر کند.

(بنابر شنیده‌های وارش اسپرت، شکایت‌ها حول سرباز بودن یکی از بازیکنان گرین کشاورز است تا با تغییر نتایج این تیم جدول دستخوش تغییر شود. بر اساس اسناد و نامه‌های مرتبط به این بازیکن، او تخلف نداشته است)

 

*پیگیری‌ها در خصوص نام تیم؟

نگرانی هواداران داماش، نگرانی مدیران تیم هم هست. مسیر فدراسیون برای این موضوع، مسیر بسته ای است و با داد و فریاد و فشار سیاسیون اتفاقی نمی‌افتد. با توجه به پولی هم که از جهانبخش به فدراسیون رسیده است، طبیعتا این اجازه داده نمی‌شود.

استعلام بدهی‌های گذشته از مدیران داماش گیلانیان انجام شد و این نوید را می‌دهم در صورت صعود اسم رسمی هم علاوه بر اسم قلبی، داماش شود.

رقم بدهی‌ها زیاد است و در لیگ یک تیم تنها ده درصد پرداختی داشته است. برای امتیازی که ۷۰۰ میلیون ارزش مالی دارد، پرداخت چندمیلیارد منطقی نیست اما انشالله با مذاکراتی که شده است، تیم به جایگاه بالاتر برسد این اتفاق می‌افتد و در این راستا نیاز است که هواداران کمافی‌السابق پشت تیم بمانند.

لازم است بگویم که از دو میلیارد بودجه ورزشی شهرداری، ۲۰۰ میلیون برای داماش مصوب شده و فک می‌کنم حدود ۱.۵ میلیارد برای سپیدرود. البته هنوز این ۲۰۰ میلیون به ما نرسیده است.

 

*به عضدی برمیگردیم؟

چیزی که من اطلاع دارم گویا قرار است هر کدام از استادیوم ها در اختیار یکی از تیم‌ها قرار بگیرد. در خصوص حضور در عضدی این به نظر مساعد شورای تامین برمی‌گردد اما با توجه به اینکه تیم‌ها در لیگ بالا حضور ندارند ومیزان حضور تماشاگر، فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد.