وارش اسپرت:

 

از هفته پنجم لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران عصر امروز و از ساعت 15 و با حضور چند صد تماشاگر والیبال دوست، تیم والیبال داماش گیلان در استادیوم خانه والیبال تهران میزبان (!) تیم پیشگامان کویر یزد بود که در پایان با نتیجه 3 بر 1 از این تیم شکست خورد تا دومین باخت پی در پی و این فصل برای داماش گیلان در حالی اتفاق بیفتد که فقط 4 بازی از این رقابتها گذشته است.

 

شاگردان حسین معدنی در این دیدار ابتدا در گیم اول با نتیجه 25 بر 21 پیروز مسابقه شدند اما در سه گیم متوالی بعدی به ترتیب با نتایج 25-17 و 28-26 و 25-23 مغلوب تیم یزذی شدند. این در حالی است که همگان با توجه به بازی های خوب فصل گذشته و همینطور حضور سرمربی تیم ملی والیبال انتظار بازی های بهتری را از این تیم دارند

به هر حال با توجه به این مسائل به نظر می رسد که تیم والیبال داماش با وجود آنکه رقابتهای لیگ برتر امسال در دو گروه برگزار میشود و تیم ها بازیها را به صورت فرسایشی برگزار نمیکنند، در ادامه راه با مشکلات بسیاری رو به رو خواهد بود! و اگر این نتایج در این مرحله برای داماش ادامه داشته باشد باید از مسئولین پرسید که اگر پارسال آن مشکلات حاشیه ای وجود داشت پس امسال مشکل چیست؟ یادمان باشد که امسال داماش در گروهی قرار داد که پیش از آغاز فصل تنها از سایپا به عنوان مدعی نام برده میشد در حالیکه در گروه مقابل تیم های کاله، پیکان ، ارومیه و جواهری گنبد حضور دارند!

 

امیدواریم که با حضور داماش در شهر رشت مشکلات این تیم هم کمتر شود و مسئولین و مربیان این تیم علی الخصوص آقای معدنی با دید ساده به این بازیها نگاه نکنند چرا که طبق گفته ی آقایان در فصل قبل قرار بود که این تیم هر سال منسجم تر و بهتر از فصل قبل کار کند و طی برنامه هایی حتی به استعداد یابی در استان گیلان هم مشغول شوند اما فعلا که چنین چیزی دیده نمیشود و باید چشم به آینده دوخت!

 

 

 

*سایر نتایج:

سایپا البرز 3-0 برق کرمان

بازرگانی جواهری گنبد 2-3 پرسپولیس تهران

ابومسلم خراسان 3 -1 کاله آمل

دانشگاه آزاد اسلامی 2-3 باریج اسانس کاشان

ارتعاشات صنعتی 2-3 بانک کشاورزی

 

همچنین فردا نیز پتروشیمی بندر امام میزبان پیکان تهران است و آلومینیوم المهدی بندرعباس از تیم ارومیه پذیرایی خواهد کرد