نیروی زمینی از تیم های خوب گروه ما است و بازیکنان ما پخته و باتجربه بازی کردند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، وحید رضایی پس از تساوی تیمش برابر نیروی زمینی در تهران گفت: بازی بسیار سختی را انجام دادیم. نیروی زمینی از تیم های خوب گروه ما است و بازیکنانی که در ترکیب حضور داشتند از تاثیرگذارترین بازیکنان آن ها بود. در نقطه مقابل بچه های ما خیلی با تجربه و پخته بازی کردند و موقعیت های مناسبی را بر روی دروازه این تیم ایجاد کردند.

وی ادامه داد: توپی که محمد طالبی در نیمه نخست به تیر دروازه زد، واقعا اوج بدشانسی بود، اما خدا را شکر می کنیم که توانستیم در یک بازی بیرون خانه امتیاز کسب کنیم و جا دارد به بچه های تیم خسته نباشید عرض کنم که با دل و جان بازی می کنند.

وی افزود: از هواداران خیلی خوبمان هم تشکر کنم که واقعا هر بار آن ها را می بینیم گرم می شویم و روحیه می گیریم. از آن ها ممنونم و امیدوارم که داماش را بتوانیم به همان جایگاه واقعی خودش که اول لیگ یک و بعد لیگ برتر است برسانیم. 

سرمربی داماش گیلان در ادامه در خصوص کیفیت بسیار بد زمین شهدای نزاجا تهران نیز گفت: متاسفانه لیگ دو شرایطش به همین شکل است و در زمین هایی که کیفیت ندارند مجبور هستیم بازی کنیم. بازیکنان ما در این زمین ها به سختی بازی می کنند و خسته می شوند. در این زمین ها نمی شود حتی یک کنترل توپ مناسب داشت؛ اما با انرژی که بچه ها گذاشتند، در همین زمین هم به تیم حریف فشار آوردیم.

وی افزود: امیدواریم که مسئولین به فکر لیگ دو و لیگ یک هم باشند. وقتی تیم ما در جام حذفی می رود و جلوی یک تیم لیگ برتری 120 دقیقه فوتبال بازی می کند، این یعنی فاصله ها کم شده است. بنابراین امیدوارم که زمین ها درست شود تا کیفیت مسابقات نیز بالاتر برود. واقعا یکی دو بازیکن ما را فقط به خاطر شرایط بد زمین از دست دادیم و مصدوم شدند.