سرمربی داماش گیلان گفت: برد با یک گل حداقل حق داماش در برابر شهرداری بندرعباس بود.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از سایت داماش، وحید رضایی پس از پیروزی تیمش در برابر شهرداری بندرعباس در گام نخست مرحله نهایی لیگ دو اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی صحبت کنم باید یک تسلیت صمیمانه خدمت مسلم حق شناس که در غم از دست دادن مادر گرامی اش عزادار است، عرض کنم و از اینکه در این شرایط معرفت به خرج داد و در این بازی تیم را همراهی کرد از وی ممنونم.
وی در مورد بازی گفت: در بازی اول و در مقابل تیم خوب شهرداری بندرعباس به سه امتیاز شیرین دست پیدا کردیم. شهرداری بندر عباس تیمی قدر و مدعی است اما در این بازی مغلوب بازی خوب بازیکنان ما شدند. بازیکنان ما در این بازی سزاوارانه بازی کردند و شایستگی برد را داشتند.

سرمربی داماش گیلان ادامه داد: به عقیده بنده برد با یک گل حداقل حق داماش در این بازی بود. در نیمه اول کاملا مالک توپ و میدان بودیم و حریف با بازی تاخیری و اتلاف وقت به دنبال سپری کردن زمان بازی بود. ما در این نیمه سه ، چهار موقعیت مسلم گلزنی داشتیم و اگر در ضربات آخر دقت می کردیم می توانستیم در همان نیمه کار را تمام کنیم.
وی افزود: در نیمه دوم بازیکنان داماش مزد برتری خود را گرفتند و در روزی که استحقاق پیروزی با بیش از یک گل را داشتیم به سه امتیاز شیرین و با ارزش رسیدیم و امیدواریم که این روند را در بازی های آینده تداوم ببخشیم.
وحید رضایی همچنین با تشکر از هواداران داماش گفت: هواداران داماش عاشقانه تیم خود را دوست دارند. آنها در این بازی از ما حمایت کردند و خوشحالیم از اینکه با این برد آنها را از استادیوم راهی کردیم. هواداران در این بازی به خوبی تیم خود را تشویق کردند، امیدوارم هواداران تا پایان همراه و حامی داماش باشند.