داماش گیلان در دیداری اصطلاحا شش امتیازی برابر میزبان خود به تساوی دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته ششم رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور، داماش گیلان از ساعت ۱۴ امروز (سه شنبه) در استادیوم انقلاب کرج میهمان تیم وحدت آغشت البرز صدرنشین گروه دوم مسابقات بود که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

از مهمترین حواشی این بازی می توان به عدم اعلام سه صحنه مشکوک به پنالتی به سود داماش گیلان اشاره کرد. در صحنه نخست که در دقیقه ۳۷ نیمه اول اتفاق افتاد توپ در درون محوطه جریمه به دست بازیکن وحدت برخورد می کند، صحنه دوم نیز که در دقیقه ۵۹ به وقوع پیوست بر روی خط محوطه جریمه تکل خشنی بر روی بازیکن مهاجم داماش زده می شود و در صحنه سوم که در دقیقه ۸۴ به وقوع پیوست شوت علیزاده در درون محوطه جریمه به دست مدافع تیم میزبان که بر روی زمین افتاده بود برخورد می کند.

نوری از داماش و عابدی از تیم میزبان اخطاری های این مسابقه بودند.

لازم به ذکر است لاجوردی پوشان شهر باران در این بازی میثم میرپسندیده، سعید طالبی و رضا اعتمادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند.

داماش با کسب این نتیجه از پنج بازی خود ۹ امتیازی شد و با یک بازی کمتر در جایگاه چهارم جدول گروه دوم مرحله نخست لیگ سه قرار گرفت. وحدت آغشت البرز در پایان هفته ششم با کسب ۱۲ امتیاز از شش بازی خود در صدر جدول این گروه قرار دارد.

داماشی ها در چهارچوب هفته هفتم لیگ سه از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۵ دی در استادیوم سردارجنگل رشت پذیرای آلومینیوم پارس ساوه خواهند بود.

 

ترکیب داماش گیلان: ترکیب داماش گیلان: عرفان گودرز قلعه نویی، امیر محمد پورطالمی، مهرام دامادی، سامان فرزام پور، پیام توانایی، مهرگان گلبرگ، سیامک علیزاده (سندی ۸۵)، محمد طالبی (C) (امید کلانتر ۷۸)، آرمان شکوری(محمدرضا اسماعیل پور ۶۰) ، مسعود نوری، آرمان آبسالان (احسان دروگر ۸۴).

 

صحنه های حساس بازی:

۱: اولین موقعیت برای داماش و آرمان آبسالان که در درگیری تن به تن بازیکنان موقعیت از دست رفت.

۱۹: ضربه ایستگاهی برای وحدت البرز که به دیوار دفاعی داماش برخورد می کند.

۲۱: خطرناک ترین موقعیت بازی برای وحدت البرز در چند فعل و انفعال و سرگردانی توپ در محوطه جریمه داماش اتفاق افتاد که در نهایت این موقعیت توسط داماشی ها دور شد.

۳۸: برخورد مشخص و مسلم توپ به دست بازیکن تیم کرج در درون محوطه جریمه اما داور اعتقادی به پنالتی ندارد!

۴۳: موقعیت برای داماش گیلان در یک حرکت تیمی خوب بین بازیکنان داماش که ضربه آبسالان به فضای بالای دروازه می رود.

۵۲: روی پاس تو در مسعود نوری، آرمان آبسالان در موقعیت تک به تک قرار میگیرد، اما ضربه او پس از برخورد به دروازه بان تیم حریف به یک پرتاب اوت برای داماش تبدیل می شود.

۵۸؛ شوت از راه دور مهرگان گلبرگ از بالای دروازه به بیرون می رود.

۵۹: باز هم صحنه مشکوک به خطا درون محوطه جریمه تیم وحدت که از سوی داور نادیده گرفته می شود!‌

۸۴: داور به نظر می رسد که کاملا کمر همت بسته تا اعلام پنالتی برای داماش نداشته باشد!‌ شوت بازیکنان داماش به دست مدافع وحدت که بر روی زمین دراز کشیده بود برخورد می کند اما اعلام پنالتی نمی شود.