جلسه مدیران باشگاه داماش، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان موجب گمانه زنی هایی از سوی سایت های استانی شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، خبری صبح امروز بر روی خروجی پایگاه خبری و تحلیلی گیل خبر قرار گرفته بود که حکایت از بهره مندی داماش به میزان پانزده میلیارد ریال از حمایت های دولتی داشت. در پی این خبر، صحت و سقم ماجرا را از مالک داماش جویا شدیم.

اسماعیل حاجی پور در گفتگوی تلفنی کوتاه با خبرنگار وارش اسپرت اذعان داشت: “تا به اکنون هیچ گونه حمایت مالی از تیم داماش نشده است و خبرهای این چنینی کذب محض است”

حاجی پور بیان جزئیات بیشتر برای اطلاع هواداران داماشی را را به هفته آینده موکول کرد.

لازم به ذکر است، در فصل گذشته هم شاهد انتشار بعضاَ تحلیل های به دور از انصاف و اخبار ضد و نقیض بر علیه تیم مردمی داماش گیلان بودیم و در حالی تاکید بر حمایت های دولتی شده است که تیم فوتبال داماش گیلان از ریشه خود در طی چهار دهه فعالیت در سطح نخست فوتبال کشور، از حمایت های دولتی و نظامی قابل توجهی بهره مند نبوده و همیشه در فوتبال شبهه دولتی ایران به صورت خصوصی اداره شده است و از قدیمی ترین تیم های خصوصی کشور محسوب می شود.