وارش اسپرت: عصر امروز از ساعت 15 تیم والیبال داماش گیلان برای کسب مقام پنجم در خانه والیبال تهران میزبان تیم کرمان بود که در نهایت این بازی را با نتیجه 3 بر صفر به سود خود پایان داد.

 

والیبالیست ها داماش موفق شدند در سه گیم متوالی و با امتیاز های ۲۵بر18، 25 بر20 و 25 بر 23 بر تیم هیئت کرمان غلبه کنند تا با این نتیجه با رتبه پنجمی لیگ امسال را به پایان ببرند.

این مسابقه تشریفاتی در شرایطی برگزار شد که به نظر میرسید هر دو تیم فقط برای رفع تکلیف این دیدار را انجام میدهند و بر همین اساس و با توافق طرفین تنها همین تک مسابقه در تهران تعیین کننده رتبه پنجم لیگ برتر امسال والیبال شد.

 

پ.ن : از ابتدای فصل سعی داشتیم با انتقادات سازنده خودمان مشکلات فراوان والیبال داماش را به مسئولانش گوشزد کنیم اما متاسفانه هرگز گوش شنوایی را در این زمینه نیافتیم …

به هر حال هواداران داماش گیلان امیدوارند تجربه های لیگ امسال با تیزبینی مدیریت در سال های آتی هرگز تکرار نشوند. شاید داماش امسال در بخش والیبال سرمایه گذاری بهتری را نسبت به دو سال گذشته انجام داد اما با جذب بازیکنان مثلا کهکشانی (!) و همینطور عدم مدیریت صحیح در بخش کادر فنی و مدیران میانی هرگز نمیتوانست به رتبه بهتری نسبت به این مکان دست پیدا کند.