پایان فصل گرم نزدیک است و دیگر روزها کوتاه شده اند. حالا باز کم کم می توانی ابرهای تیره آشنا را در آسمان ببینی. نم نم باران آرام آرام به شهرش باز می گردد…
اصلا شهریور است و این هوا دیگر! در انتظار پادشاه فصل ها؛ در انتظار شکوه، گرچه با مشقت، طعم شیرین عشق، طنز بی مزه ی زمان، بوی قرمز و زرد و نارنجی، بوی سختی، بوی تحمل، بوی عشق…
 
حالا شش سال است که از شروع به کار وارش اسپرت می گذرد؛ تارنمای هواداران داماش گیلان، که روزگاری شد پناهگاه گریه و خنده، حسرت و افتخار، خشم و آرامش، ترس و امید… روزهای خوش، روزهای بد، همه گذشتند و آنچه ماند هواداری بود که به یک عشق زنده بود. عشق به داماش گیلان و نشان داد تا وقتی او هست، داماش گیلان او نیز زنده است…
 


هوادارانی که با نظراتشان، با ابراز احساساتشان، با انتقاد و پیشنهادشان، با درک و فهم بالای خود در تمام این مدت، در تمام سختی ها و ناملایمات کنار تارنمایی بودند که به آن تعلق داشتند.
آری. تعلق خاطر به یک عشق همه را با هر عقیده ای، گرد یک نام جمع کرد و این هواداران به خانه و خانواده ی وارش اسپرت رنگ و بو و احساس بخشیدند. حضور و عشق اینان بود که انگیزه بخش وارش اسپرت…
 
وارش اسپرت در فضای مجازی
با گسترش فضای های اینترنتی مجازی و فراگیرتر شدن شبکه های اجتماعی، شاید در نگاه اول بدست آوردن اخبار تنها با صرف چند ثانیه وقت و چند اشاره بر روی گوشی ها هوشمند به سهولت قابل دسترسی است اما این مقوله باعث شده که با توجه به رایگان بودن استفاده از شبکه های اجتماعی، شایعات نیز به راحتی در فضای مجازی منتشر شود.
بر همین اساس وبسایت های خبری نیز در شبکه های اجتماعی اقدام به تاسیس صفحه و کانال خبری نموده اند و وارش اسپرت نیز از این امر مستثنی نبود و کانال تلگرامی وارش اسپرت که از یازده ماه قبل کار خود را آغاز کرد هم اکنون یکی از پربازدیدترین کانال های ورزشی تلگرام در گیلان به شماره می رود.
همچنین تا به لحظه ارسال این متن صفحه اینستاگرام وارش اسپرت بیش از 15700 دنبال کننده دارد که در بین صفحات هواداری ورزشی گیلان از پرکاربرترین ها به شمار می رود.
لازم به ذکر است وبسایت وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان که همچنان طی خبری که در ابتدای سال اعلام کرده بودیم در بیش از 15 سایت ورزشی فعال گیلان عنوان پربازدیدترین سایت ورزشی استان را از نگاه وبسایت معتبر و بین المللی الکسا دارد.
 
و کسانی که همراه مان بودند…
در این مسیر از علی خیرخواه عکاس و همراه وارش اسپرت از روز اول تاسیس ، پوریا بالازاده عکاس با آتیه ی شهرباران ، مهدی جان زاری ، حامد الطافی و مجید مرزی گرافیست های خوش ذوق داماشی ، سینا معتدل و اشکان رهبر در بخش گزارش و خبر ، حسام قربانی ، مجید محمدی نویسندگان توانمند گیلان ، سروش علیزاده روزنامه نگار حقوقدان و تمام کاربران وارش اسپرت که همراه رسانه ی هواداری داماش بودند تشکر می کنیم.
همچنین از تمام چهره های رسانه ای استان نظیر مجتبی پوربخش ، مهندس رادنی دیدار ، آرتین زهرابی ، فرشاد کاس نژاد ، میثم محبوب ، افشین وهابی ، کامران جعفری و … که در برهه های گوناگون سعی کردند صدای پرطنین هواداران داماشی را انعکاس بدهند کمال قدردانی را داریم.