تیم فوتسال شهرداری رشت در ادامه روند ناکامی هایش برابر بالان صنعت شیراز نیز به تساوی رسید. 

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، در چهارچوب هفته دهم و اولین هفته دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه های کشور، تیم شهرداری رشت از ساعت 16 در سالن شهرداری واقع در میدان انتظام رشت، پذیرای بالان صنعت شیراز بود که در نهایت این بازی با حساب دو بر دو مساوی خاتمه یافت. 

ابتدا نیما راجعی در اواخر نیمه نخست، گل اول بازی را برای تیم شهرداری رشت به ثمر رساند. پس از این گل و در نیمه دو بالان صنعت دو گل توسط محمد حسن عباسی و مهرزاد زارعی وارد دروازه شهرداری چی ها کردند اما در نهایت نیما راجعی آخرین گل بازی را برای شهرداری رشت به ثمر رساند تا این بازی با همین نتیجه خاتمه پیدا کند. 

از حواشی این بازی می توان به سومین گل بالان صنعت شیراز در آخرین ثانیه بازی اشاره کرد که داور این مسابقه اعلام کرد پیش از به ثمر رسیدن آن سوت پایان بازی را زده است و گل بدین ترتیب مردود اعلام شد. 

شهرداری با این تساوی در هفتمین بازی پیاپی از کسب پیروزی بازماند. بدین ترتیب تیم فوتسال شهرداری رشت در پایان هفته دهم از نه بازی خود با کسب 7 امتیاز  و به دلیل گل زده کم تر نسبت به زاگرس خوزستان در رده هشتم جدول 9 تیمی گروه ب لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور، باقی ماند. 

 

سایر نتایج هفته دهم لیگ دسته یک فوتسال باشگاه های کشور- گروه ب به این شرح است: 

مقاومت شهرداری مشهد 2-4 دانش و ورزش فریمان مشهد 

زاگرس خوزستان 4-6 نفت امیدیه

رعد پدافند اصفهان 3-6 سن ایچ ساوه

شهرداری رشت 2-2 بالان صنعت شیراز 

 

جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور – گروه ب: 

جدول رده بندی لیگ یک فوتسال گروه ب