وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تاکید بر اینکه تنها در ورزشگاه عضدی با تیم پرسپولیس روبه‌رو خواهد شد،گفت: پرسپولیسی‌ها می‌خواهند از نفوذ خود استفاده کرده و محل برگزاری این بازی را تغییر دهند.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از مهر امید هرندی در خصوص تغییر محل بازی این تیم مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر گفت: این هم از عجایب فوتبال ماست. ما در این بازی میزبان تیم پرسپولیس هستیم اما تیم میهمان محل برگزاری بازی را مشخص می‌کند! چطور چنین چیزی ممکن است؟ مگر می‌شود بصورت ناگهانی محل برگزاری بازی تغییر کند؟

 

وی در ادامه یادآور شد: ما در این فصل دو بازی خود مقابل فولادخوزستان و پیکان را در ورزشگاه عضدی برگزار کردیم. فصل گذشته تیم داماش در همین ورزشگاه به مصاف استقلال رفت، چطور در آن زمان ورزشگاه عضدی مشکلی نداشت اما امروز به ناگاه ورزشگاه مشکل دار شده و باید در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف پرسپولیس برویم؟!

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تاکید براینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس از نفوذ خود استفاده کرده و درصدد تغییر محل برگزاری بازی برآمده‌اند، گفت: آقایان در بازی با گهر از نفوذ خود استفاده کرده و این تیم را آواره کردند و امروز نوبت به ما رسیده است. آقایان کار درستی نمی‌کنند و با این کار خود بدعتی غلط را برجای می‌گذارند. از این هفته هر تیمی می‌تواند ادعا کند در زمین عضدی با داماش بازی نمی‌کند، آن وقت ما باید چه کنیم؟!

هرندی ورزشگاه عضدی رشت را استاندارد و مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا خواند و گفت: زمین از هر نظر مورد تایید است اما نمی‌دانم چرا پرسپولیسی‌ها اینهمه از این ورزشگاه ایراد می‌گیرند. ما میزبانیم، محل برگزاری بازی‌های خانگی ما هم ورزشگاه عضدی است، دیگر حرفی نمی‌ماند. ما به هیچ عنوان زیربار نمی‌رویم و فقط در ورزشگاه عضدی میزبان پرسپولیس خواهیم بود.

 

وی با اعلام اینکه هنوز بصورت مکتوب به باشگاه داماش اعلام نشده است که این تیم باید در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف پرسپولیس برود، افزود: این هم از اتفاقات جالب در لیگ حرفه‌ای ماست. به ما هنوز اعلام نشده است که باید در ورزشگاهی به غیر از عضدی به مصاف پرسپولیس برویم به همین خاطر امروز و فردا هم به مانند یک هفته گذشته در ورزشگاه عضدی تمرین خواهیم کرد.

"مقابل پرسپولیسی‌ها می‌ایستیم و اجازه نمی‌دهیم آنها از نفوذ خود استفاده کنند"، هرندی با بیان این جمله افزود: امروز جمعه در راهپیمایی روز قدس با مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و رئیس هیات فوتبال استان در مورد تغییر محل بازی داماش – پرسپولیس سئوال پرسیدم که آنها نیز از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرده و تاکید کردند که چنین چیزی امکانپذیر نیست.

هرندی از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست در این خصوص عدالت را به اجرا درآورند و گفت: تیم ما بدون توجه به حواشی مشغول تمرین است. تنها مشکل این روزهای ما مصدومیت بازیکنان تاثیرگذاری چون مهدوی و چاووشی است که هنوز مشخص نیست به بازی می‌رسند یا خیر.

 

وی به تمجید از تیم پرسپولیس پرداخت و خاطر نشان کرد: پرسپولیس تیم خوبی است، حتی اگر در چهار بازی گذشته 2 باخت داشته باشد. این تیم از تیم‌های خوب لیگ است که هشت بازیکن ملی پوش دارد. ای کاش ما هم هشت بازیکن ملی پوش داشتیم!

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در پاسخ به این پرسش که "چرا افسوس این را می‌خورید که تیم داماش به اندازه پرسپولیس ملی پوش ندارد؟"، گفت: تیمی که هشت ملی پوش دارد، یعنی از شرایط مالی مطلوبی برخوردار است و برای بستن تیمی به این خوبی هزینه شده است اما تیم داماش این شرایط را ندارد. شاید باور نکنید اما تا همین امروز من، دیگر مربیان تیم داماش و بازیکنان یک ریال دریافتی نداشته‌ایم. قرار بوده قبل از بازی با پرسپولیس ما را شارژ مالی کنند که این اتفاق هم فعلا نیافتاده است.

 

هرندی در خاتمه تصریح کرد: تیمی چون داماش با دست خالی لیگ را شروع کرده و امروز بالاتر از پرسپولیس، مس کرمان، ذوب آهن و … در میانه جدول جای دارد. این اتفاق کوچکی نیست. ما هم انتظار زیادی نداریم اما توقع‌مان این است که در شرایط فعلی حداقل با تغییر محل بازی به مشکلات تیمی مردمی چون داماش اضافه نکنند.

دیدار تیمهای داماش گیلان و پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:10 روز یکشنبه در شهر رشت برگزار خواهد شد. هنوز مشخص نشده این بازی در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید