رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت از دفتر باشگاه داماش بازدید کرد.
به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان و به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش، دکتر میرشمس شفیعی در جلسه‌ای با داریوش نصیری مالک باشگاه داماش موانع موجود در عرصه تیمداری و راه‌های حمایتی از تیم‌های فوتبال رشت توسط شهرداری را واکاوی کردند.

در این جلسه داریوش نصیری با گله‌مندی از نحوه پرداخت مصوبه اخیر شهرداری در حمایت از داماش گفت: با وجود‌ گذشت سه ماه از مصوبه اخیر شورای شهر جهت حمایت ۲۰۰ میلیون تومانی از تیم داماش و با وجود رایزنی و‌ پیگیری فراوان عوامل باشگاه، اما همچنان شهردار رشت از پرداخت بخشی از این مبلغ خودداری کرده است، در حالی که این مبلغ در تیمداری و فوتبال مبلغ بسیار ناچیزی است.
وی ادامه داد: در خصوص ایده باشگاه داماش در خصوص آمادگی این باشگاه جهت مشارکت با شهرداری برای ساخت بیلبورد در سطح شهر با وجود استقبال شهردار و ریاست شورا اما با یک پاراف در زیر نامه، ما را درگیر بوروکراسی پیچیده و موانع قانونی کردند. در حالی که‌ این ایده می‌توانست بدون اینکه هزینه‌ای برای شهرداری در بر داشته باشد، برای باشگاه داماش یک درآمد پایداری به ارمغان آورد.

در ادامه ریاست کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر رشت با اعلام اینکه اصالت رودباری دارد، گفت: داماش از تیم‌های پرطرفدار و ریشه‌دار رشت است که افتخارات زیادی را برای فوتبال رشت به ارمغان آورده است و از طرفی دیگر از لحاظ شخصی هم به داماش علاقه‌ی ویژه‌ای دارم.
وی ادامه داد: البته در حال حاضر نماینده مردم هستم و به تیم‌های داماش و سپیدرود موظف هستم که نگاه بدون‌تبعیض داشته باشیم.
دکتر شفیعی گفت: در خصوص مشارکت باشگاه با شهرداری جهت ساخت بیلبورد حتما پیگیر خواهم شد و ایده‌ی بسیار خوبی است که می‌تواند برای دو‌ تیم رشتی درآمدزا باشد.