باشگاه داماش برای سه هفته پایانی لیگ سه، به دنبال گزینه ای مناسب برای بازگرداندن داماش به رقابت با مدعیان است و در این بین به نظر مهابادی گزینه اصلی به شمار می‌رود.
به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، پس از اینکه شب گذشته اسماعیل زاهد ویشگاهی از هدایت تیم داماش کناره گیری کرد و به دنبال او، عبدالله مرغوب نیز از باشگاه جدا شد، تمرین عصر امروز داماش شاهد حضور جمعی از هواداران برای پیگیری وضعیت تیم بود.
در این تمرین که عصر امروز (دوشنبه) در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار شد، طی صحبتی که هواداران با داریوش نصیری مالک باشگاه داماش داشتند، وی در مورد گزینه های مد نظر داماش برای ادامه فصل صحبت کرد که گویا اصلی‌ترین گزینه باشگاه، داوود مهابادی سرمربی فصل گذشته تیم های خوشه طلایی ساوه و استقلال خوزستان است.

به گفته نصیری، فردا مذاکرات باشگاه با این مربی باتجربه که چندی پیش جزو گزینه های سرمربیگری تیم ملی جوانان ایران نیز بود، برای هدایت داماش در ادامه فصل آغاز می شود.
وی همچنین از هادی و حامد طباطبایی، مربیان سابق داماش و آرمین بیابانی، آنالیزور سابق تیم ملی امید به عنوان دیگر گزینه هایی که باشگاه به دنبال مذاکره با آنها خواهد بود نام برد که در صورت توافق با آرمین بیابانی، احتمالا سهیل حق شناس، کاپیتان و سرمربی سابق سپیدرود نیز به کادر فنی داماش ملحق خواهد شد. حال باید دید داماش در نهایت با کدام گزینه به توافق می رسد و شاید هم در نهایت گزینه ای که نام آن نیامده است سکان هدایت داماش در هفته های باقیمانده را در دست بگیرد.

لازم به ذکر است در حال حاضر تیم تا زمان تعیین سرمربی جدید، زیر نظر محمد غلامی و محمد طالبی تمرین خواهد کرد.