در شرایطی که تیم والیبال داماش گیلان از بازیکنان بزرگی استفاده میکند اما تاکنون آنطور که باید و شاید نتوانسته نتایج خوبی را بدست بیاورد.پس از پیروزی والیبال داماش گیلان در برابر هیئت کرمان در شهر رشت وبسایت وارش اسپرت-تارنمای هوادران داماش گیلان به سراغ میرسعید معروف یکی از همین بازیکنان رفت تا مصاحبه ای اجمالی با وی داشته باشد.پاسوری که در بین سایر بزرگان داماش کمتر نوسان داشته است.

 

varesh-sport.com: آقای معروف خسته نباشید.بازی داماش و هیئت کرمان رو چطور دید؟

والله بازی سختی بود با توجه به اینکه با تیم کرمان هم امتیاز بودیم و به برد تو این بازی نیاز هم داشتیم. خوشبختانه تا حالا ما هیچکدوم از بازیهامون رو تو رشت نباختیم وان شالله بعد از عید هم تمریناتمون رو با جدیت بیشتری دنبال میکنیم تا بتونیم تو بازیهای پلی آف بهتر بازی ها رو ادامه بدیم.

 

varesh-sport.com: چرا ما بازی های خارج از خونه رو اغلب میبازیم؟

بعد از اینکه یکی دو بازی رو باختیم نیاز داشتیم بقیه بازیها رو ببریم که این شرایط از نظر روحی روانی برای بازیکنان تاثیر بدی رو داشت به هر حال والیبال بالا و پایین داره ، ماشده یه گیم رو با یه اختلافی بردیم و یه گیم هم بد بازی کردیم . بعد از تموم شدن این مرحله ان شاالله سعی میکنیم تو بازی های پلی آف، با توجه به بازیکنان خوبی که داریم با تمرینات بهتر شرایط تیم هم بهتر بشه.

 

varesh-sport.com: بازی با سایپا رو چطور میبینید؟

فکر میکنم بازی با سایپا چندان تاثیری رو توی جدول رده بندی نداشته باشه ولی در هر حال بازی رفت رو که بردیم، این بازی رو هم سعی میکنیم ببریم تا با یه روحیه مضاعف وارد بازیهای پلی آف بشیم.

 

varesh-sport.com: جو رشت و تماشاگران رو چطور دیدید،راضی هستید؟

خوشبختانه تا حالا خوب بوده ، ان شاالله که بتونیم قهرمان بشیم تا مردم رشت هم خوشحال بشند.

 

varesh-sport.com: تو مقاطع حساس بازی و وقتی که گاهی داوری به ضرر تیم مون میشه بازیکنان با تجربمون یه کم عصبی میشند. در این مورد چه نظری دارید؟

ببینید ما دو تا بازی توی تهران از جمله بازی با بانک کشاورزی رو با اشتباهات داوری باختیم که هم داور و هم خط نگهدارشون محروم شدند. بازی با یزد، خط نگهدار بازی برادرمربی حریف بود آیا این حساسیت ایجاد نمیکنه؟ چند بازی اینطور بازی رو از دست بدیم؟ کسی حرفمون رو باور نداره ولی قطعا داوری ها تو بعضی بازیها به ضررمون بوده وهمه دارند از باختمون خوشحال میشند ولی مطمئن باشید توبازیهای پلی آف سعی میکنیم جواب همه چیز رو بدیم.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

 

 

 

varesh-sport.com: فکر میکنید میتونیم قهرمان بشیم!؟

اصلا ما هدفمون قهرمانیه و دومی هم واسه این تیم کمه ولی خب باید دید بازیها پلی آف چطور پیش میره.

 

varesh-sport.com: درمورد این جریمه اخیرتون از سوی فدراسیون چه نظری دارید؟ این جریمه روعادلانه میدونید؟

نه! البته ما با هر داوری که صحبت میکنیم میگن که دستمزد داورا خیلی پایینه با این دستمزد هم نمیشه انتظار بیشتری داشت. ایشالا که با این جریمه ها بتونند دستمزد داورا رو بالا ببرند تا تو بازیهای پلی آف داوری های بهتری رو شاهد باشیم.

 

 

 

varesh-sport.com: تو بازی های پلی آف چه تیمی روترجیح میدید؟

برای ما فرقی نمیکنه که با چه تیم بازی کنیم تو پلی آف.ما باید با هر تیمی که بازی داریم، چه تو مرحله ی اول باشه چه فینال ببریم. درسته که یه مقدار راهمون برای رسیدن به فینال سخت شده ولی تیممون این توانایی رو داره که از همین راه هم به فینال برسه.

 

varesh-sport.com: شما سال پیش با تیم سایپا تجربه بازی توی رشت رو داشتید و با جو رشت هم آشنا هستید. فکر میکنید فاکتور تماشاگر چقدر میتونه تو بازیهای پلی آف موثر باشه؟

من فکر میکنم در بازی با تیمهای شهرستانی از جمله داماش که تماشاگر دارند چیزی در حدود 60 تا 70 درصد نتیجه بازی توسط تماشاگران اداره میشه. مثلا تو تهران یا بعضی از شهرها چند تا از تیمها به اون صورت تماشاچی ندارند که بتونند تو نتیجه بازی موثر باشند ولی شهرهایی مثل آمل یا ارومیه یا مشهد و همینطور رشت تماشاگران فاکتور مهمی هستند که میتونند روی نتیجه بازی تاثیر گذار باشند. تا الان که خدا رو شکر توی رشت همه چیز خوب بوده، ایشالا که از این به بعد هم همینطور ادامه داشته باشه. این هواداران بدونند که از نفر اول تا نفر دوازدهم تیم ،تمام  فکر و ذکرشون قهرمانیه و خودمون هم دومی رو اصلا قبول نداریم. تمام تلاشمون رو میکنیم تا ببینیم قسمت چیه…

 

varesh-sport.com: یه سوال که البته میتونید به وارش اسپرت جواب ندید. شنیدیم شما و یه بازیکن دیگه برخلاف بعضی ها از جمله کسانی بودید که مصر بودید که تو رشت بازی کنید. در این مورد حرفی دارید؟

تو رشت بازی کردن رو که از اولش هم قرار بود تو رشت بازی کنیم. حالا سالن آماده نبوده و یه سری مشکلات وجود داشته که این اومدن به درازا کشیده. ضمن اینکه شهرهایی که تماشاگر داره کار رو برای تیمهای حریف سخت تر میکنه. شما نگاه کنید ما الان 6-7 بازیکن تیم ملی داریم، مربیمون مربی تیم ملی بوده هر تیمی که میاد جلومون بازی میکنه انگار باهامون پدرکشتگی داره (!) یعنی یه جورایی همه ی زورشون رو میزنند که ما رو ببرند. تیم یزد اون بازی ای رو که جلوی ما کردند اگر جلوی هر تیمی بکنند مطمئن باشید همه تیمها رو سه بر هیچ میبرند اونوقت اومدن جلوی داشنگاه آزاد باختند! اینجاست که فاکتور تماشاگر میتونه خودش رو نشون بده.

 

 

مصاحبه » گروه وارش اسپرت

مهرداد، میثم ، میثاق ، علی