اگر بگذریم از اتفاقات قبل و بعد از بازی میتونیم بگیم که در حین بازی باید شعر همه چی آرومه رو برای سرمربی تیم میخوندیم چون همه چیز بر وفق مراد آقای سرمربی گذشت!! مصاحبه اختصاصی وارش اسپرت پس از بازی داماش با پدیده این فصل در گروه الف در ادامه در پیش روی شماست:

 

*آقای معدنى بازى رو با اقتدار پیروز شدید،نظرتون در این مورد رو میفرمائید؟

بازی خوبی بود یه مقدار به خاطر باخت تو بازی قبل نگران بودم چون بچه ها از نظر روحی روانی واقعا پایین بودند و شادابی خودشون رو نداشتند.اما تو این بازی بارها متعصب بازی کردند و با تمام وجود بازی کردند.بعضی کارهایی رو امروز از بازیکنان دیدم وانرژیی رو که امروز داشتند توی هیچ جا و هیچ تیمی دیگه ای و حتی تو تیم ملی من ندیدم.این جای خوشبختی داره که یه بازیکن اینقدر به عرق داره به باشگاهش که همه کار برای بردن تیمش میکنه،اینا از نکات مثبت تیم بود.من فکر می کنم گیم سوم توان اصلی ما رو نشون دادو نشون دادیم میتونیم اینجوری بازی بکنیم.امیدوارم این اتفاق برای بازی های بعدی هم بیفته.

 

*شما تو 2 تا بازی هاتون تو رشت برنده شدین.با توجه به اینکه توی پلی آف یکی از بازی ها حتما باید تو رشت باشه..فکر می کنین این قضیه چقدر میتونه تو موفقیت تیم داشته باشه؟

این حرف من نیست،حرف همه ی تیم های رقیبی هست که احتمال میدن تو رشت بازی کنن.میترسن از اینکه تو رشت بازی کنن و فکر می کنم که یه باخت رو تو رشت برای خودشون کنار گذاشتند و مطمئنم تماشاگر هم بیشتر از این حمایت خواهد کردو سالن هم کاملا پر خواهد شد و خیلی ها هم متاسفانه بیرون خواهند موند.ولی یه چیزی اول بازی دل منو شکوند اینه که تماشاچی ها 2 دسته میشینن!کنار هم بشینن من بیشتر لذت میبرم با اینکه یک هدف دارند ولی مسیراشون یه ذره با هم فرق می کنه.هدفمون هدف بزرگیه اونم موفقیت داماش گیلان.ای کاش لیدر ها کنار هم دیگه باشند و به تفاهم برسند و حالا هرکی هم دوست دارند تشویق کنند ولی تشویقی رو انجام بدند که تیم برنده باشه.

 

*چه قدر جریمه رو تو نوع بازی موثر می دونستید؟!

موثر بود ولی خیلی کم!من فکر میکنم آبروی بچه ها براشون از همه چیز مهمتره.بازیکنان برای حفظ آبروی خودشون تلاش میکنند به علاوه اینکه گروهی که داریم با هم کار می کنیم واقعا خیلی مایه گذاشتند و من از همشون ممنونم.

 

*هواداران رو چطور دیدید؟

خیلی راضی هستم.من همیشه ممنونشون بودم.دوستشون دارم و دوستشون خواهم داشت.انشالله بتونیم یه نتیجه ی خوب برای این تماشاگران بدست بیاریم که ماندگار باشه.

 

*فکر میکنین تو مرحله گروهی صدرنشین بشیم؟!

صدر نشینی یه خورده از دست ما خارجه چون بازی های ساده سایپا مونده و بازی های سختش هم تموم شده و فقط یه بازی با ما داره. با این تفاسیر صدرنشینی رو بعید میدونم.ولی دومی گروه هم بد نیست. هرچند داریم بررسی می کنیم شاید سومی گروه بهتر از دومی گروه باشه.

 

*شما چه حریفی رو تو اون گروه ترجیح میدید؟

تو اون گروه فکر کنم پیکان و کاله بهتر از بقیه تیم ها هستند و شکست دادنشون یه مقدار سخت تره.ولی بقیه تیم ها واقعا عین همدیگه هستند.

 

 

 

مصاحبه : مهرداد ، میثم ، رشتی با تعصب