حسین قلی زاده قائم مقام باشگاه داماش گیلان به صورت حضوری و امید هرندی سرمربی مستعفی داماش به شکل تصویری در برنامه با ورزش شنبه شب شبکه باران به مصاحبه پرداختند. در ادامه ضمن مطالعه بخش هایی از صحبت های این دو، فایل های صوتی و تصویری این دو مصاحبه را می توانید دانلود نمائید.

 

هرندی: برای جلوگیری از درگیری هواداران با یکدیگر برنگشتم

سرمربی مستعفی داماش دلیل عدم بازگشت به داماش را جلوگیری از درگیری بین تماشاگران مخالف و موافق خود عنوان کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، امید هرندی سرمربی مستعفی تیم فوتبال داماش در مصاحبه تصویری با "برنامه با ورزش" شبکه باران در شب گذشته، پس از مرور مشکلات داماش از سال 90 تاکنون عنوان کرد: من میدانستم که این مشکلات وجود دارد اما خواستم که این مشکلات برطرف شود تا تیم در کمرکش جدول حفظ شود.

 

وی با بیان اینکه خیلی ها شاید بگویند که آقای هرندی چرا با وجود آنکه از مشکلات خبر داشت استعفا داد و تا آخر نماند تشریح کرد: من خیلی راحت می توانستم به کارم ادامه دهم. یک هفته پیش از دیدار با فولاد یزد 10-12 تماشاگر که با من مخالف هستند یا هر مسئله دیگری دارند، آمدند و یک سری حاشیه ایجاد کردند که این حاشیه ها در تیم باقی ماند.

وی ادامه داد: شما میدانید که تیم با وجود تماشاگرانش تاکنون در رشت نباخته است. در پایان بازی با فولاد یزد که تیم بازی خوبی را انجام داد، 40-50 نفر از تماشاگران آمدند بر علیه من، مدیرعامل تیم و رئیس هیات فوتبال شعار دادند.

 

 

سرمربی مستعفی داماش گفت: داماش مثل فرزند من است و دلم نمی خواست دچار حاشیه شود. این ها وقتی آمدند چنین شرایطی را ایجاد کردند، به والله قسم من تا یک هفته بعد از بازی فولاد یزد آیفون خانه ام را کندم. پس از استعفایم بارها و بارها گروه های مختلف تماشاگران به خانه من و محل کارم آمدند و گفتند برگردید.

وی افزود: متاسفانه شرایطی به وجود آمده بود که آن ها قصد داشتند در هفته اول بعد از عید که نخستین جلسه تمرینی داماش برگزار می شد بیایند و با آن 40-50 نفر درگیر شوند. به هر حال وقتی 50 مخالف باشند، حداقل 500 موافق هستند. من به خاطر اینکه این درگیری پیش نیاید و تیم به حاشیه نرود، به خاطر صلاح باشگاه این را دیدم که دیگر ادامه کار ندهم.

(متن فوق گزیده و خلاصه بخش هایی از مصاحبه بود)

دانلود فایل تصویری و کامل مصاحبه با مدت زمان 7 دقیقه و 30 ثانیه:

 

 

قلی زاده : فکر می کردیم با هرندی موفق می شویم

قائم مقام باشگاه داماش با بیان اینکه این تفکر وجود داشت که با هرندی تیم موفق عمل می کند عنوان کرد که استراتژی باشگاه داماش در فصل جاری ماندن در لیگ یک بود.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، حسین قلی زاده قائم مقام باشگاه داماش در گفتگوی حضوری در برنامه با ورزش شب گذشته شبکه باران با تشریح وضعیت آماده سازی تیم از ابتدای فصل گفت: آقای نظرمحمدی از چند بازی آخر لیگ برتر مربی بودند و به ایشان گفتم اگر می خواهید بمانید اجازه دهید که با آقای عابدینی صحبت کنم و تیم را درست ببندیم. آقای نظرمحمدی می گفتند من سرمربی تیم هستم که من به ایشان گفتم اگر سرمربی تیم هستید ابلاغ را از آقای عابدینی بگیرید تا معرفی تان کنم.

وی ادامه داد: ما به آقای عابدینی گفتیم که نظرمحمدی تا 5 بازی ادامه بدهد اما ایشان قبول نداشتند. ابتدا قرار بود آقای خورشیدی بیایند که با آن مخالف بودیم و به سراغ آقای جهانپور رفتیم که ایشان قبول نکردند و در نهایت آقای هرندی انتخاب شدند.

 

قلی زاده در پاسخ به سوال افشین وهابی مجری برنامه که اتفاقات این فصل در ادامه کار با وجود اینکه امید هرندی چند روز قبل از مسابقات آمد قابل پیش بینی بود گفت: خیر ما چنین فکری نمی کردیم چون قرار بر این شد که ما به ایشان کمک کنیم. ما فکر می کردیم که می توانیم موفق شویم.

قائم مقام باشگاه داماش گیلان در خصوص سرنوشت بیش از یک میلیارد درآمد فروش بازیکن و سایر درآمدهای تیم در فصل جاری گفت: بودجه مصوب ما برای این فصل سه میلیارد و دویست بوده است. ما بیش از سه میلیارد از فصول گذشته بدهکار بوده ایم و درآمدها صرف بدهی ها شد. 590 میلیون تومان تا اینجا به بازیکنان پرداخت شده و 16 درصد قرار کادرفنی نیز پرداخت شد که البته آقای هرندی هزار تومان هم از ما نگرفتند.

وی گفت: استراتژی باشگاه ما در فصل جاری این بوده است که امسال تیم هر طور شده است در لیگ بماند. 25 اسفند شنیدیم که قوه قضاییه شرکت ها را به مدیران آن تحویل داده و خودشان جدا شده اند. آن چه که من میدانم مدیران شرکت ها قصد تیم داری دارند و اگر این اتفاق بیافتد داماش به سوابق گذشته خود بر میگردد و مشکلات مالی حل می شود. آقای عابدینی هم قول داده اند که پول بچه ها در فصل جاری را کامل خواهند داد.

(متن فوق گزیده و خلاصه بخش هایی از گفتگو بود)

دانلود فایل صوتی و کامل گفتگوی حضوری حسین قلی زاده در برنامه با ورزش:

 

 

 

 

تهیه و تدوین فایل ها: مهیار اصغرزاده

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان

 

حسین قلی زاده، امید هرندی، سرمربی داماش، علی نظرمحمدی، قائم مقام باشگاه داماش، damash،