داماش گیلان دومین فصل پیاپی را با مالکیت اسماعیل حاجی پور عضو کهنه کار شورای اسلامی کلانشهر رشت در حال سپری کردن است و‌ اکنون در مرحله نهایی صعود به لیگ یک قرار دارد.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، داماشی ها در مرحله اول از مجموع 19 دیدار برگزار کرده، ۱۰ مسابقه خانگی و ۹ دیدار خارج از خانه برگزار کردند که میانگین هزینه کرد اردوهای پیش از دیدارهای خانگی در رشت مبلغی حدود ۱۲ میلیون‌ تخمین می شود و از سوی‌ دیگر برای انجام دیدارهای خارج از خانه مبلغی بالغ بر ۳۵ الی ۴۰ میلیون‌تومان برای مالکیت باشگاه داماش هزینه بردار بوده است!

 

داماشی ها برای ایاب و‌ذهاب اکثریت دیدارهای خارج از خانه، با پرواز مستقیم رشت را به مقصد شهر میزبان مسابقه طی نموده اند ولو‌ اینکه دیدارهای خارج از خانه با تیم هایی نظیر کاسپین امیر آباد که امکان پرواز مستقیم وجود نداشت و‌ یا دیدارهایی که در تهران برگزار شد.

 

اما از نکات حائز اهمیت اردوی پیش از دیدارهای خارج از خانه داماش می تواند به اردوی دو تا سه روزه داماشی ها در شهر میزبان اشاره کرد، موضوع بااهمیتی که در هفته ماقبل پایانی فصل ۹۲-۹۳ در دیدار مرگ یا زندگی با ذوب آهن اصفهان توسط مدیریت و‌ عوامل مدیریتی وقت باشگاه داماش رعایت نشد!

 

لاجوردی پوشان شهرباران پنج اردوی‌پیش فصل و نیم فصل برگزار نمودند که جملگی در تهران یا کردان کرج با هدف آماده سازی بهتر و دیدارهای دوستانه با تیم های نظیر پارس جنوبی، نساجی قائمشهر و مس کرمان اردو‌ی دو روزه برپا کردند.

 

در پایان هم نام و تعرفه یک نفره اتاق های دو تخت هتل هایی که داماشی ها در مرحله اول مسابقات لیگ‌دو در شهرهای گوناگون کشور اقامت داشتند را ذکر خواهیم کرد که جملگی از بهترین هتل های آن شهر محسوب می شوند:
بوشهر(شاهین): هتل دلواز*** (238 هزار تومان)
اهواز(فولاد نوین): هتل نیشکر**** (332 هزار تومان)
کرمان(مس نوین): هتل گواشر *** (200 هزار تومان)
تهران(مقاومت): هتل پرشیا *** (441 هزار تومان)
آبادان(صنعت نفت آبادان): هتل نخل*** (380 هزار تومان)
بندر امیر آباد(شموشک): هتل ساحلی مروارید*** (184 هزار تومان)
تهران(نیروی زمینی): مجتمع اقامتی یزدان (300 هزار تومان)
شیراز(قشقایی): هتل جهانگردی*** (295 هزار تومان)
آبادان(کارون اروند): هتل پارس کاروانسرا**** (436 هزار تومان)

کاروان داماش شهرباران برای دیدارهای خانگی خود در هتل پردیس رشت (230 هزار تومان) اقامت داشت.

لازم به توضیح است، تعرفه های قیده شده بر اساس اطلاعات مندرج در سایت های معتبر می باشد و برای دیدارهای خارج از خانه 35 نفر و همچنین اردوهای آماده سازی پیش فصل و نیم فصل تعداد 45 نفر از اعضای تیم اعم از بازیکنان، کادرفنی، کادر پزشکی، تدارکات و … حضور دارند.

 

همچنین در این رابطه گفتگویی کوتاه با دو تن از باسابقه ترین بازیکنان داماش انجام دادیم که حتی سابقه عضویت در این تیم در زمان تیمداری صنایع شیر ایران(پگاه) را دارند.
محمد‌مختاری کاپیتان اول داماشی ها در این رابطه گفت: در گذشته و ‌در برهه هایی این تیم امکانات خیلی خوبی داشت اما اکنون‌در حد لیگ‌ دو ایاب و ذهاب و هتل های خوبی می رویم که جای تشکر دارد.

هادی سهرابی کاپیتان دوم داماش گیلان اظهار داشت: واقعیتش اینکه کمبودی احساس نمی شود و اردوهای پیش از دیدارهای خارج خانه ما هم تراز با خیلی از تیم های لیگ یکی حتی لیگ برتری است که معمولا دو‌تا سه روز زودتر هم برای دیدارهای خارج از خانه سفر اعزام می شویم.