کاپیتان داماش با اعلام آغاز دوباره تمرینات این تیم گفت: تمرینات مان را چند روزی است به این امید آغاز کردیم تا اگر پیش از آغاز فینال جام حذفی به اعتراض مان رسیدگی کنند با آمادگی جسمانی در این مسابقه شرکت کنیم.

محمد مختاری در گفتگو با وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان با بیان عبارت فوق گفت: بعد از آن بازی کذایی پلی آف نمی توانیم در شهر قدم بزنیم. هرکس ما را می بیند با غم و اندوه از حق اجحاف شده داماش سخن می گوید. شرکت ما در فینال جام حذفی در شرایطی که به حق مان نرسیم یعنی یک بار دیگر بازیچه شویم!

 

مدافع کهنه کار داماش ادامه داد: مگر می شود که تبانی یک تیم در جریان یک فصل را نادیده بگیرند یا یک داور با سوت های خود نتیجه یک دیدار را به این شکل مهندسی کند؟ همه این عوامل دست به دست هم داد تا در سالی که داماش لایق صعود به لیگ یک بود امید از یک شهر گرفته شود!

 

وی افزود: اخیرا هم که در ادامه سلسله تصمیمات شائبه بر انگیز فدراسیون نشینان و در حالی که مشهدی ها به عنوان تیم‌ چهارم لیگ برتر می توانند شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند، استادیوم امام رضا مشهد به عنوان محل برگزاری فینال جام حذفی انتخاب می شود! آیا واقعا چنین تصمیماتی عادی است؟

 

مختاری در پایان خاطرنشان شد: به دلیل ظلمی که در حق باشگاه داماش شد و به احترام هواداران وفادارمان از مواضع مان کوتاه نخواهیم آمد و فقط در حالی در فینال جام حذفی شرکت می کنیم که داماش به حق تضییع شده خودش برسد.