طی چند ماه گذشته مکاتباتی در خصوص تغییر نام داماش انجام شده است.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از خزر اسپورت فریبرز محمودزاده گفت: هفته گذشته نامه ای از سوی باشگاه داماش برای ما زده شد و در آن عنوان کردند که نام تیم به شهر باران تغییر یافت ولی برای ما نامه باشگاه ملاک نیست از این رو با هیئت فوتبال گیلان و شخص الماسخاله رییس آن تماسی گرفتیم تا در صورت صحت این تصمیم به صورت مکتوب به ما اطلاع دهند.

 

وی افزود: با توجه به اظهارات آقای الماسخاله ظاهرا آنها (یعنی هیئت فوتبال) خیلی پیشتر یعنی در همان زمانی که باشگاه به مالکین جدید تحویل شد، نامه ای به ما زدند و درخواست تغییر نام را داشتند که بخاطر عدم پیگیری بایگانی شده بود، ولی اکنون در پی نامه باشگاه، الماسخاله مجددا نامه ای برای سازمان لیگ ارسال کرد و در آن خواستار تغییر نام داماش گیلان به نام شهر باران شد.

 

رئیس دپارتمان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان نیز اظهار داشت: قرار است که در جلسه ی فردا ما این مسئله تغییر نام داماش را مطرح کنیم اما نکته اینجاست که این مسئله علاوه بر تائید هیات فوتبال استان گیلان به تائید کمیسیون ماده پنج اداره ورزش و جوانان استان گیلان برسد.

وی ادامه داد: بنده در حال حاضر که با شما گفتگو می کنم چیزی در خصوص نهایی شدن مسئله تغییر نام داماش به من اعلام نشده است و خبر ندارم که آیا چنین تائیدی از سوی اداره کل صورت پذیرفته یا خیر.

محمود زاده در مورد بحث مطالبات پیشین داماش نیز گفت: ما در سازمان لیگ مجری مسابقات هستیم و در بحث های حقوقی باید آقای حسن زاده رئیس کمیته انضباطی پاسخگو باشند.

 

لازم به ذکر است تمام  این مکاتبات و اتفاقات در حالی به وقوع پیوسته است که هواداران داماش گیلان بارها و بارها بر روی سکوها و در فضای مجازی نسبت به تغییر در نام داماش واکنش نشان داده و به بیانه خوانی پرداخته اند. هوادارانی که شاید اگر آنها نبودند این تیم همانند بسیاری از تیم ها فقط نامی از آن باقی می ماند. آنها خواستار یک چیز هستند و آن این نکته است که "ما بجز اسم داماش گیلان هیچ اسم دیگری را قبول نداریم حتی اگر این اسم نتیجه اش کسر امتیاز، سقوط و یا هر چیز دیگری باشد."