به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، مجید هوتن که بابت مسایل انضباطی از باشگاه کنار گذاشته شده، در گفتگوی کوتاه با سایت رسمی باشگاه داماش گفت: بابت رفتارم پشیمانم، به خصوص که این اشتباه را چند بار تکرار کرده ام اما قول می دهم که این آخرین اشتباه باشد و اگر باشگاه صلاح بداند فرصت دوباره ای به من داده شود.

 وی ادامه داد: بابت این رفتار شرمنده ام و از همه، از سرمربی و کادر فنی، مدیریت، دوستان هم تیمی ام و مردم رشت و هواداران داماش عذرخواهی می کنم و باشگاه هر تنبیهی در نظر بگیرد، می پذیرم. فقط امیدوارم فرصت مجددی برای جبران به من داده شود.

 

همچنینآرمین منفرد دوست دیگر بازیکن داماش که به دلیل مسایل انضباطی از باشگاه کنار گذاشته شده، ضمن اظهار پشیمانی از رفتار خود گفت: جز شرمندگی حرفی برای گفتن ندارم. شرمنده سرمربی، مربیان، سرپرست و همچنین هواداران و همشهریان خود هستم. از مجید هوتن هم که از من بزرگتر است عذرخواهی می کنم.

وی ادامه داد: باشگاه هر جریمه یا تنبیهی در نظر بگیرد، حرفی برای گفتن ندارم و امیدوارم هادی خان و مدیریت باشگاه با بزرگواری فرصت دوباره ای به من بدهند. در چنین صورتی با تمام وجودم سعی می کنم اشتباهم را جبران کنم.