از هفته دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران ، عصر امروز و از ساعت 15 تیم والیبال داماش گیلان در سالن خانه والیبال (حجاب) تهران در مقابل تیم ارتعاشات صنعتی ایران قرار گرفت که در پایان توانست این تیم را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد تا در اولین مسابقه خود نتیجه نسبتا خوبی را با توجه به میزان آمادگی بازیکنان و تمرینات از آن خود کند.

 

در این مسابقه داماش گیلان توانست در گیم های اول ، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر23پیروز شود و گیم دوم را هم با نتیجه 25 بر 15 از دست داد.

تیم والیبال داماش گیلان باید روز یکشنبه گذشته و در هفته اول رقابتها به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی می رفت که این مسابقه و  دو مسابقه دیگر به علت خستگی بازیکنان ملی پوش به تاریخی دیگر موکول شده است.

 

اما بشنوید از وضعیت میزبانی داماش در بازیهای آینده؛ بر طبق شنیده ها از برخی منابع آگاه به علت عدم آماده سازی سالن کارگران تا این لحظه این احتمال وجود دارد که بازیهای خانگی تیم والیبال داماش گیلان تا نیم فصل رقابتها در تهران برگزار شود!

در همین رابطه و طی گفت و گوی کوتاهی که با علی سراوانی ، روابط عمومی باشگاه داماش گیلان داشتیم ایشان این قضیه را تکذیب کرده و گفتند : " این قضیه به هیچ وجه صحت ندارد. البته به احتمال فراوان تیم والیبال چند بازی را در تهران میزبانی خواهد کرد اما پس از آن به رشت برمیگردد و مسابقات خود را در اینجا پی خواهد گرفت."

 

ایشان در ادامه افزودند: "سالن کارگران به همین منظور در حال آماده سازی است و ما حتی در حال انجام مذاکراتی هستیم که سالن تختی را برای انجام مسابقات خودمان آماده کنیم و از سالن کارگران به عنوان سالن تمرین استفاده کنیم."

 

به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که بالاخره این قضیه به کجا ختم خواهد شد. از طرفی سالن 6 هزار نفری سردار جنگل هم طبق قول هایی که از طرف تربیت بدنی داده شده قرار است تا قبل از نوروز سال آینده به بهره برداری برسد.

اخبار تکمیلی در ادامه مطلب…

 

نتایج کامل هفته اول و دوم لیگ برتر والیبال را در ادامه مطلب مشاهده فرمایید:

 

*نتایج کامل هفته دوم:

جواهری گنبد 1-3 پتروشیمی بندر امام

کاله آمل 3-1 پرسپولیس تهران

بانک کشاورزی 0-3 برق کرمان

آلومینیوم المهدی 0-3 ابومسلم مشهد

دانشگاه آزاد 0-3 سایپا

باریج اسانس کاشان 3-1 پیشگامان کویر یزد

ارومیه – پیکان تهران (این بازی به علت اعزام پیکان به جام باشگاه های جهان لغو شد)

*نتایج بازیهای برگزار شده در هفته نخست

گروه اول:

سایپا 2 – 3 باریج اسانس کاشان

برق کرمان 3 – 2 ارتعاشات صنعتی ایران

پیشگامان کویر یزد 3 – 2 بانک کشاورزی

گروه دوم:

پیکان 3 –  0  آلومینیوم المهدی بندرعباس

پرسپولیس 2 – 3 پتروشیمی بندر امام