به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس شهرام قویدل درباره آخرین وضعیت داماش گیلان در آستانه دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: با توجه به شرایطی که پیش از حضورم در داماش وجود داشت در این مدت سعی کردیم امکانات را برای بازیکنان فراهم و مشکلات آنها را حل کنیم. تاکنون اقدامات خوبی انجام شده و تمام تلاش ما این است که فکر و ذهن بازیکنان در درون زمین فقط روی مسائل فنی معطوف باشد و به موارد دیگر فکر نکنند.

 

مالک باشگاه داماش در پاسخ به این سؤال که برخی می‌گویند به دلیل علاقه امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش به پرسپولیس و ارتباط او با رویانیان ممکن است در این دیدار اتفاقاتی رخ دهد، اظهار داشت: دوستی‌ها در فوتبال وجود دارد اما این موضوع دلیلی نیست که اصول و اخلاق زیر پا گذاشته شود. در دنیای حرفه‌ای وقتی یک فرد مسئولیتی را برعهده می‌گیرد تمام تلاشش را به کار می‌گیرد که مسئولیتش را به درستی انجام دهد. هم عابدینی و هم رویانیان به فوتبال پاک اعتقاد دارند.

 

متن کامل در ادامه مطلب

قویدل با اشاره به مدیریت رویانیان در باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پس از اتفاقاتی که فصل گذشته در دیدار تیم‌های فوتسال پرسپولیس و گیتی‌پسند رخ داد رویانیان با قاطعیت اعلام کرد تیم فوتسال پرسپولیس منحل است. این در حالی است در ان زمان خیلی‌ها در این باره موضع گرفتند اما مدیرعامل پرسپولیس سر حرف خود ماند و تیمداری نکرد. زمانی که رویانیان این برخورد را در قبال تیم زیرمجموعه‌اش انجام داد در واقع ثابت کرد به هیچ عنوان نمی‌پذیرد اخلاق را زیرپا بگذارد.

 

وی تاکید کرد: امیدوارم یکشنبه آینده شاهد بازی خوب و تماشاگرپسندی از پرسپولیس و داماش باشیم و هر تیمی که در زمین شایسته‌تر است به نتیجه برسد که امیدوارم داماش برنده این بازی سخت باشد. اعتقاد دارم نتیجه این بازی در زمین مشخص می‌شود.

 

مالک باشگاه داماش گفت: پرسپولیس در هر شرایطی تیم بزرگی است اما بازیکنان ما می‌توانند برنده از زمین خارج شوند. پرسپولیس در چند بازی گذشته نشان داده که شکست‌ناپذیر نیست و نقاط ضعفی دارد که می‌توان از آنها استفاده کرد. قطعا کادرفنی می‌تواند با استفاده از این نقاط به پرسپولیس ضربه بزند و داماش برنده از میدان خارج شود.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید