با قرعه کشی مراحل پلی‌آف صعود از لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور، داماش گیلان در گام نخست به مصاف همگروهی خود در دور اول مسابقات، آریو اسلامشهر خواهد رفت.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، قرعه کشی مرحله پلی آف صعود از لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور، ظهر امروز (دوشنبه) با حضور نمایندگان باشگاه‌های حاضر در این مرحله، در مقر سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار شد و طی آن تیم‌ها رقبای خود در مرحله نخست پلی آف را شناختند.

بر این اساس داماش گیلان در مرحله اول پلی آف صعود به لیگ دو، از ساعت ۱۹:۴۵ روز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ در استادیوم اسلامشهر تهران به مصاف آریو اسلامشهر خواهد رفت. بازی برگشت این دیدار نیز ساعت ۱۹:۴۵روز ۳۰ تیرماه در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.

همچنین تیم‌های سپاهان نوین اصفهان و دارایی تهران نیز در همین روزها به مصاف هم می‌روند. ابتدا تیم سپاهان نوین اصفهان میزبان خواهد بود و بازی برگشت نیز به میزبانی تیم دارایی برگزار می‌گردد.

در نهایت تیم‌های پیروز این دو مسابقه جهت تعیین آخرین تیم صعود کننده در دو بازی رفت و برگشت با هم دیدار خواهند کرد.

میزبان دیدار رفت مسابقه نهایی پلی آف صعود از لیگ سه برنده دیدار داماش گیلان و آریو اسلامشهر خواهد بود که این بازی از ساعت ۱۹:۴۵ روز چهارشنبه ۵ مرداد برگزار می‌شود. بازی برگشت نیز در روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه برگزار خواهد شد.