چوکا و داماش یک فوتبال زیبا و به دور از حاشیه را به نمایش گذاشتند و بابت این دربی باید به فوتبال گیلان تبریک گفت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از سایت داماش، سیامک فراهانی پس از پیروزی تیمش در برابر چوکا در جام حذفی اظهار داشت: داماش و چوکا یک دربی باکیفیت را به نمایش گذاشتند و هواداران هر دو تیم از دیدن این بازی لذت بردند. بازیکنان ما از دقیقه اول برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند و من این برد را به آنها و هواداران باغیرت مان که ما را در این دیدار تنها نگذاشتند تبریک می گویم.
وی ادامه داد: هم داماش و هم چوکا تنها به دنبال فوتبال بازی کردن بودند و به همین دلیل یک فوتبال بدون درگیری و تنش را شاهد بودیم. البته به نظر من برنده واقعی این دیدار تماشاگران حاضر در استادیوم بودند.

سرمربی داماش در مورد ادامه حضور این تیم در جام حذفی گفت: از روز اول هم گفته ام که خواسته به حق مردم رشت و اولویت اصلی ما صعود به لیگ یک است. اما در جام حذفی در هر مرحله ای که حضور داشته باشیم با تمام توان می جنگیم.

وی در مورد وضعیت مصدومیت رستمی و سایر مصدومان داماش اذعان داشت: در مورد مصدومیت رستمی منتظریم تا نظر پزشکی پس از انجام معاینات او به ما اعلام شود. اما سایر مصدومان هم به امید خدا در روزهای آینده به ما خواهند رسید و این نکته را نیز اضافه کنم که ما یک تیم با بیست و پنج بازیکن هستیم که همه در یک حد و اندازه هستند. امروز هم نفراتی که در غیاب مصدومین به میدان رفتند خیلی خوب کار کردند.