تا جایی که جوان متعصب و غیور رشتی پس از به دست آوردن مقام سوم مسابقات جهانی روبوتیک به نشانه اعتراض به شرایط موجود ، مسئولین و رساندن صدای مردم شهرش پیراهن داماش به تن می کند و موجبات غرور گیلانی ها در سرتا سر دنیا می شود.

 

شاید اکنون با کارهایی که هواداران داماش انجام داده اند، صدای دادخواهی مردم این دیار حتی به گوش مسئولان سیاسی و ورزشی مکزیک و کشورهای دیگر هم رسیده باشد (!) اما چه باید کرد که هنوز و هنوز…!

با همکاری تمام هواداران همیشه در صحنه داماش، در تمرین روز پنجشنبه حضوری یکپارچه داشته باشیم و با این حضور دلگرمی شویم برای بازیکنان داماش که به معنای واقعی غیرت و تعصب را برای کسانی که ادعای تعصب داشتند، معنا کردند!

 

متن کامل دعوت به حضور هواداران در ادامه مطلب

با حضورمان به مانند مرحمی باشیم بر زخم های مدیری که به مانند امیر و فرمانده،ارتش عشق مردم این شهر را تنها نگذاشت!

با حضورمان به سرمربی تیم مان می گوئیم که به خوبی درک کرده ایم در چه شرایط سختی قبول مسئولیت کرده اید و به خوبی این را درک می کنیم حمایت از امید هرندی و موفقیت او یعنی ظهور فصل جدیدی در فوتبال رشت و حمایت از پیشکسوت های این شهر…

حضور پیدا میکنیم تا خاری شویم در چشم کسانی که نای دیدن موفقیت داماش با هوادارانش را ندارند !

 

برای حمایت از تیم محبوب گیلانیان به مانند عظمت کاسپین،استواری درفک و زیبایی باران های نقره ای شهرباران حضور پیدا میکنیم تا برای دیگر شهرهای این مرز و بوم ، هوادار را جور دیگر معنا کنیم و بگوییم در شهرباران هوادار فقط هوادار شادی های تیم خود نیست بلکه در سختی ها نیز همواره حامی تیمش است..

 

زمان : پنجشنبه 8/4/1391 ساعت 17:30
مکان : استادیوم دکتر عضدی رشت ، سکوی پشت نیمکت میزبان

 

پ.ن  : از آنچایی که این فراخوان تنها در وارش اسپرت و محیط های مجازی هواداری داماش منتشر می شود و در هیچ رسانه عمومی دیگری منتشر نخواهد شد ، برای اطلاع رسانی به دوستانتان و به نشانه اتحاد فقط از همین متن برای پیامک اطلاع رسانی استفاده کنید)

فراخوان داماشی ها:

معنای واقعی هوادار را نشان خواهیم داد…  

پنجشنبه،ساعت 17:30 ،استادیوم دکتر عضدی

رشتی و گیلانی باتعصب ، اطلاع رسانی کن

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید