وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: باند مخوفی در فدراسیون فوتبال وجود دارد که این مسئله را به کفاشیان و تاج هم گفته‌ام.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس، امیر عابدینی در مورد شکست در دربی گیلان، گفت: ما در این بازی بازنده نشدیم و ما را بازاندند. در دقیقه 27 بازیکن ما را بی‌دلیل اخراج کردند. بازیکنی که تعداد کارت‌های زردش هم بسیار کم است یک بار کارت قرمز می‌گیرد. داور به نحو احسنت وظیفه‌اش را انجام داد.

وی ادامه داد: وقتی تیم داوری و ناظری مسابقه اعلام شد من به مهدی تاج تلفن زدم و گفتم این گروه برای نابودی داماش به رشت می‌آیند و ارتباطاتی هم که وجود داشت را بیان کردم. او به من گفت نگران نباشد و بعد پیگیری کرد و به من تلفن زد و گفت خیالت راحت آنها درست قضاوت خواهند کرد.

 

مدیرعامل داماش افزود: بعد از مسابقه هم تاج به من تلفن کرد و گفت فردی را در ورزشگاه داشته که به او گفته‌ اخراج بازیکن داماش بی‌ربط بوده است. به هر حال وقتی دیدم تاج حساس شده من کوتاه آمدم اما واقعیت این است که باند مخوفی در فدراسیون فوتبال وجود دارد باندی که از تصمیم‌گیران و اثرگذاران در فدراسیون فوتبال هستند و من این مسئله را به مهدی تاج و علی کفاشیان هم گفته‌ام اگر آنها در این مورد اقدامی نکنند من وظیفه قانونی خودم را انجام می‌دهم. یک ماه پیش هم در هیئت رئیسه سازمان لیگ این مسایل را بیان کردم و گفتم چه زمانی قصد پاکسازی دارید؟ بهروان اگر بگوید نمی‌دانم درست نیست چون خودم این مسئله را به او گفتم.

 

عابدینی در مورد اینکه باخت به ملوان را فنی نمی‌داند، گفت: به هیچ عنوان فنی و فوتبالی نبود. گل دوم ملوان کاملا در موقعیت آفساید به ثمر رسید. اخراج بازیکن ما هم بی‌ربط بود. پنالتی که برای ملوان گرفته شد کاملا درست بود. اما وقتی یک اخراج بی‌ربط انجام می‌شود و یک گل آفساید هم درست اعلام می‌شود در آنصورت مشخص است که همه چیز از پیش تعیین شده است.

مدیرعامل داماش گیلان در مورد اینکه گفته بود بعد از دربی از باشگاه کناره‌گیری می‌کند، گفت: من تاریخ نامه‌ استعفایم را امروز دیدم 23 مهر ماه بود و 23 آذر دیگر من مدیرعامل نخواهم بود. بنابراین یک هفته دیگر بیشتر باقی‌ نمانده است این هفته هم جلسه‌ای در باشگاه خواهم داشت. باید شرایط مالی باشگاه داماش درست شود البته اگر شرایط مالی هم درست شود من دیگر نمی‌مانم و فرد دیگری باید بیاید و مدیریت باشگاه را قبول کند.

وی ادامه داد: ابوذر رحیمی دفاع چپ ما به خاطر 30 میلیون تومان که باید برای پول رهن خانه‌اش می‌داد تمرین را رها کرد و دنبال پول جور کردن رفت و رویش هم نشده بود به من بگوید و مربی هم وقتی دید او تمرین را رها کرده او را بازی نداد و در نتیجه سهرابی را در دفاع چپ بازی کرد که اصلا در این پست بازی نکرده و به حریف هم پنالتی داد. شرایط باشگاه بهم ریخته است. باید وضعیت 250 نفری که از تیم نونهالان، نوجوانان، امید و بزرگسال هستند مشخص شود و باید پول آنها را به موقع داد و بدهی‌های گذشته را هم باید بپردازیم.

 

عابدینی در مورد جلسه‌ای که گفته بود با وزیر ورزش داشته و این جلسه برگزار نشد، گفت: اول اینکه من گفته بودم این جلسه در مورد داماش است نه پرسپولیس ضمن اینکه خود وزیر با کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی صحبت کرده بود و به او گفته بود دوشنبه به دفترم بیاید و چه کسانی همراه شما خواهند بود که او هم گفته بود رئیس هیئت فوتبال و عابدینی مدیرعامل داماش گیلان ولی بعد وزیر ورزش با کوچکی نژاد تماس گرفته و گفت به دلیل جلسه با رئیس جمهور این دیدار لغو شده است. این کل ماجرا بود.