وارش اسپرت:

مدیرعامل باشگاه داماش شایعه مذاکره با علی دایی را تکذیب کرد.

 مهدی دینورزاده، سرمربی داماش که اواسط فصل جاری هدایت آبی‌پوشان داماش گیلان را برعهده گرفته و توانست این تیم را در فصل جاری لیگ دسته اول به عنوان نخستین تیم راهی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کند، با تصمیم امیر عابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش ایرانیان در لیگ برتر فصل آینده نیز هدایت داماشی‌ها را برعهده خواهد داشت.

 عابدینی گفت: مهدی دینورزاده یکی از سالم‌ترین، خالص‌ترین و پرکارترین مربیان ایران است و از پیشینه بسیار خوبی برخوردار است.


 وی در مورد احتمال حضور علی دایی با توجه به شایعات مطرح شده در روزهای اخیر در رأس کادرفنی داماش گیلان گفت: من با علی دایی هیچ مذاکره‌‌ای نکردم و هیچ گزینه‌ای به جز دینورزداده در ذهن من نیست، ضمن اینکه آوردن یک مربی جدید به جای مهدی دینورزاده را عدالت و جوانمردی نمی‌دانم.

 عابدینی تأکید کرد: با دینورزاده کار را در لیگ برتر آغاز می‌کنیم. همچنین برای حضور در این رقابت‌ها اسکلت تیم را حفظ کرده و با توجه به ظرفیتی که داریم، بازیکنان مطرح و طراز اول به تیم اضافه می‌کنیم تا در رقابت‌های لیگ برتر هم موفق باشیم.

 مهدی دینورزاده سال گذشته پس از اینکه نفت تهران را تا آستانه صعود به لیگ برتر همراهی کرد از سوی مسئولان باشگاه نفت برکنار شد و جای خود را به نادر دست نشان داد.