وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در آستانه بازی داماش گیلان و پرسپولیس تهران با توجه به حساسیت های موجود ، سایت گل مصاحبه ای را با امیرعابدینی مدیرعامل داماش گیلان در همین خصوص انجام داده که در ادامه خواهید خواند :

 

*فکر می‌کنید پرسپولیس برنده باشد یا داماش؟

تیم ما خیلی روبه‌رو است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا پرسپولیس را ببریم. بچه‌های ما سرحال هستند و مصدوم جدید نداریم، فقط افشین چاوشی مصدوم است که به این بازی می‌رسد. امیدوارم پرسپولیس هم سرحال باشد تا این تیم را در بهترین شرایط شکست دهیم.

 

*مثل این که از حالا کُری می‌خوانید؟

بله، برای پرسپولیس کُری می‌خوانم!

 

*مگر رویانیان دوست شما نیست؟

او رفیق خوب من است ولی در زمین با هم رقیب هستیم و تعارف نداریم. دوستی من با رویانیان دلیل نمی‌شود که پرسپولیس را شکست ندهیم. من با فتح‌الله‌زاده هم رفیق بودم و هستم ولی در زمین مسابقه همه چیز فرق می‌کند.

 

متن کامل در ادامه مطلب

*قبول دارید اگر پرسپولیس را شکست بدهید شرایط این تیم به هم می‌ریزد؟

قهرمان لیگ در سال گذشته 62 امتیاز گرفت. مجموع امتیازهای 34 بازی، 102 امتیاز می‌شود و تیم قهرمان می‌تواند حتی 8 شکست در کارنامه‌اش داشته باشد. پرسپولیس در اول فصل امتیاز از دست داده ولی شاید مدعیان دیگر در اواسط فصل یا اواخر فصل امتیاز از دست بدهند و پرسپولیس امتیاز جمع کند. من معتقدم این تیم به خودش می‌آید چون رویانیان تا آنجا که توانسته کارش را به خوبی انجام داده است.

 

*برخی معتقدند طلبکارها پرسپولیس را نفرین کرده‌اند، نظر شما چیست؟

اگر اینطور است پشت سر من بیشتر از همه نفرین است. ما به بازیکنان و حتی هتل‌ها بدهکار هستیم ولی قبول داریم که بدهکار هستیم. اگر یک نفر بدهکار بودنش را قبول نکند قضیه فرق می‌کند ولی اگر قبول کند که دین دارد آن‌وقت قضیه طور دیگری است.

 

*راستی حضور شما در پرسپولیس منتفی شد؟

من صلاح نمی‌دانم در این شرایط داماش را رها کنم و به پرسپولیس بروم. الان افرادی آمده‌اند که مشکلات را تا حدودی برطرف کرده‌اند و در این شرایط رفتن من به پرسپولیس معنی و مفهوم ندارد. اگر مسئولان داماش بگویند برو به پرسپولیس می‌روم ولی آنها همه چیز را به اختیار خودم گذاشته‌اند. من هم معتقدم پرسپولیس الان نیاز چندانی به من ندارد.

 

*راستی چرا شما اینقدر به پرسپولیس بازیکن می‌دهید؟

من فقط به پرسپولیس یک بازیکن دادم. اسماعیل‌زاده هم زمانی به پرسپولیس رفت که رضایت‌نامه‌اش را از ما گرفته بود و من فکر می‌کردم او به استقلال یا سایپا برود، در ضمن اگر من بازیکن جوانی را سراغ داشته باشم که بتواند به پرسپولیس کمک کند مطمئن باشید به این تیم کمک خواهم کرد.

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید