وارش اسپرت:

 

تیم فوتبال داماش گیلان امروز عصر در ورزشگاه عضدی رشت در مصاف با تیم فوتبال گل گهر سیرجان موفق شد با نتیجه 2 بر 1 این تیم را شکست دهد.

 

در این دیدار که از ابتدا مهندس امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش در کنار بازیکنان حضور داشت از آغاز مسابقه روشن بود که تیم داماش گیلان به میدان آمده است تا حریف را در یک بازی خانگی در ورزشگاه عضدی رشت شکست دهد . حملات مداوم داماش بر روی دروازه حریف گویای همین هدف بود و این در حالی بود که روحیه جنگندگی داماش گیلان در میدان مسابقه بیش از هر چیز دیگر نمایان بود . در حالی که داماش در حال حمله بر روی دروازه حریف بود ، برخلاف روند بازی و در یک غفلت دفاعی ، امیر رفعتی بازیکن گل گهر سیرجان موفق شدتا در دقایق اضافی نیمه اول بازی تک گل گلگهر را وارد دروازه داماش کند،اما این پایان داستان نبود . داماش گیلان همچون نیمه اول روند هجومی خود را حفظ نمود تا آن که داماش در دقیقه 58 نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی بر روی خطای هند سیرجانی ها برای داماش به دست آمد که علی نظیف کار با دقت هر چه تمامتر این ضربه را به گل مساوی داماش گیلان تبدیل نمود.

 

از این لحظه به بعد بار دیگر داماش بر اوضاع بازی سیطره کامل یافت و تا دقیقه 63 بازی این روند ادامه یافت . درهمین وقت در یک پاس کاری زیبا افشین چاوشی تلاش کرد تا رضا مهدوی را صاحب توپ کند اما این توپ به امین ترکاشوند رسید و وی با ضربه ایی مهارنشدنی ، گل دوم داماش گیلان را به ثمر رساند.

 

از این پس داماش با چشم دوختن به ضد حمله ، مانع از تلاش حریف برای کسب نتیجه تساوی شد تا آن که پس از 5 دقیقه وقت اضافی ، سوت پایان بازی با اعلام پیروزی داماش گیلان به صدا درآمد . با این نتیجه داماش گیلان 15 امتیازی شد و خود را تا رده هفتم جدول بالا کشید تا امید خود برای نزدیکی به صدر جدول تا میانه فصل حفظ کند.
در این دیدار برای داماش گیلان در نیمه اول میلوش رادانوویچ (دروازه بان)علیرضا نظیف کار،بهنام افشه،مسعود میکائیلی،هادی سهرابی،محمد آبشک،محمد رضا مهدوی،مهرزاد رضایی،مصطفی حاجتی،هاملت میختاریان،محمد رضا الماس خاله در نیمه نخست بازی به میدان رفتند. اما در نیمه دوم به ترتیت هاملت میختاریان از بازی خارج و افشین چاوشی به جای وی وارد زمین شد،پس از آن محمد رضا الماس خاله جای خود را به امین ترکاشوند داد و در پایان محمد صادق طاهری به جای بهنام افشه وارد میدان مسابقه شد.

 

حاشیه های این باز و سایر نتایج هفته یازدهم لیگ دسته اول در ادامه مطلب:

 

* این بازی در حضور 3500 هوادار در هوایی نسبتا سرد و ابری برگزار شد.

 

* با توجه به تقسیم هواداران و ایجاد جایگاه کاربران سایت هر گاه که تشویق ها از یک سمت بیشتر می شد جایگاه دیگر برای عقب نماندن از غافله با شور بیشتری شروع به تشویق میکرد.

 

*در لحظاتی از بازی و در اوج قضاوت ضعیف داور وسط که به نظر داور فوق العاده کم تجربه ای می آمد و در بین اعتراضات هواداران داماش امیر عابدینی نیز از کوره در رفت و در کنار زمین به جرو بحث با داور و ناظر مسابقه پرداخت که از سوی هواداران تشویق شد.

 

*در صحنه ماقبل گل دوم که با پاس افشین چاوشی به دست آمد ، وی دچار مشکل مصدومیت شد که برای لحظاتی  همه نگران این وضعیت او شدند که خوشبختانه به خیر گذشت.

 

* در پایان بازی هواداران با شعار "امیر عابدینی ، بازیکنای بومی ، عاقبتش همینه" از مدیرعامل داماش تشکر کردند

 

سایر نتایج:

 

داماش گیلان 2 – 1 گل گهر سیرجان

پیام مخابرات شیراز 1- 1 داماش لرستان

شهرداری بندرعباس 2 – 2 اتکا گلستان

مس رفسنجان 4 – 0 کاوه تهران

مقاومت سپاسی 1 – 0 نفت مسجد سلیمان

فولاد نطنز 1 – 1 ماشین سازی تبریز

شهرداری یاسوج 2 – 1 پیام مشهد

فولاد یزد 1 – 0 ابومسلم

صنعت ساری 1 – 0 برق شیراز

استقلال اهواز 2 – 1 ایرانجوان بوشهر

تربیت یزد 0 – 0 همیاری اراک

مس سرچشمه 2 – 0 شیرین فراز

سپیدرود رشت 0 – 1 فولاد گستر تبریز

آلومینیوم هرمزگان 1 – 0 نساجی مازندران

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش بازی: داماش ایرانیان