داماش در دیداری دور از خانه با برتری برابر شهروند رامسر به صدرنشینی خود امتداد داد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته دهم از مرحله نخست رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور، دو تیم شهروند رامسر و داماش گیلان از ساعت ۱۴ امروز (پنجشنبه) در استادیوم شهید چمران رامسر به مصاف هم رفتند که این دیدار پرحاشیه در نهایت با یک گل به سود داماش گیلان خاتمه یافت.

تک گل این بازی را محمد طالبی در دقیقه ۵۵ بازی به ثمر رساند. همچنین تیم شهروند نیز در دقیقه ۸ یک ضربه پنالتی را توسط امیر رمضانی به تیرک دروازه داماش کوبید.

این بازی بازی چندین بار به دلیل اعتراضات تیم شهروند رامسر و درگیری با داور مسابقه و همچنین تیم داماش متوقف شد.

به این ترتیب داماشی ها با کسب این ۳ امتیاز با ۱۷ امتیاز از ۹ بازی خود در فاصله سه هفته به پایان مرحله اول لیگ سه، در جایگاه نخست جدول گروه دوم این مسابقات قرار گرفتند.

داماشی ها چهارشنبه هفته آینده در دیداری حساس میزبان تیم آریو اسلامشهر خواهند بود.

ترکیب داماش گیلان: عرفان گودرز قلعه نویی (۱)، امیرمحمد پورطالمی (۴۶)، مهرام دامادی (۵)، رضا امیدی (۱۴)، پیام توانایی (۳)، محمد طالبی (۱۰) (از ۷۳ امید کلانتر) ، مهرگان گلبرگ (۶)، میثم میرپسندیده (۱۸) (از ۴۶ سیامک علیزاده) ، آرمان شکوری (۹) (از ۶۱ آرمان آبسالان)، مسعود نوری (۱۱)، محمد غلامی (C) (۹۹) (از ۶۱ راستین خرمدل) .

درحاشیه:

-در مراسم ابتدایی مسابقه بنری از سوی باشگاه داماش تدارک دیده شده بود که بر روی آن عبارت «رشت و رامسر یک فرهنگ و یک تاریخ» درج شده بود.

-برای اولین بار محمدغلامی، مهاجم کهنه کار داماش در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت و بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو بست.

– به دلیل اینترنت ضعیف محل برگزاری مسابقه پخش اینترنتی مسابقه از طریق اینستاگرام به شدت دچار مشکل شد.

-به دلیل اعتراضات به شرایط داوری در نیمه اول، اعتراضاتی از نیمکت داماش صورت گرفت که در ادامه برای لحظاتی بین کادر دو تیم هم تنش هایی ایجاد شد و همین مسئله سبب شد تا بازی برای دقایقی قطع شود.

-به دلیل مصدومیت میثم میرپسندیده در نیمه اول، داماشی ها نخستین تعویض خود را به صورت اجباری در بین دونیمه انجام دادند.

-نیمکت تیم رامسر در دقیقه ۷۰ بازی اقدام به اعتراض شدید علیه داوری مسابقه کرد و یکی از نیمکت نشینان این تیم نیز ضربه ای را به سمت داور مسابقه پرتاب کرد! این قطع مسابقه چندین دقیقه بعد نیز تکرار شد.

 

لحظات حساس بازی: 

۸۷: شوت خطرناک راستین خرمدل در زاویه ای تقریبا بسته، میلیمتری از کنار دروازه تیم شهروند به بیرون می رود.

۸۰: راستین خرمدل مهاجم داماش در موقعیتی تک به تک قرار میگیرد که خروج به موقع گلر تیم میزبان راه توپ او به سمت دروازه را می بندد.

گل برای داماش گیلان در دقیقه ۵۵: پرتاب اوت از داماشی ها در یک فعل و انفعال در درون محوطه جریمه به محمد طالبی می رسد و او هم پس از یک گام و یک چرخش توپ را به سمت دروازه تیم میزبان شلیک می کند و گل اول مسابقه را به ثمر می رساند.

۴۰: دو موقعیت پی در پی و خطرناک برای داماشی ها روی فشاری که بر دروازه رامسری ها وارد می کنند. ابتدا روی ضربه ایستگاهی داماش می توانست به یک گل برسد و در ادامه بر روی حرکتی ترکیبی موقعیتی خطرناک شکل میگیرد که تو در حالی که به سمت چارچوب دروازه تیم رامسر می رفت، به بازیکنان تیم میزبان برخورد می کند و تبدیل به کرنر می شود.

۳۶: هر چه از زمان بازی گذشت، داماشی ها بهتر توپ و میدان را در اختیار گرفتند برای چند نوبت با همین مالکیت بهتر موقعیت های نصف و نیمه ای را ایجاد کردند که البته مشخصا نتوانستند موفق شوند.

۲۷: پاس تودر میرپسندیده در موقعیتی مناسب به محمد غلامی می رسد که ضربه او به فضای بالای دروازه می رود و این موقعیت از دست می رود.

۱۵: به دلیل اعتراضات به شرایط داوری، اعتراضاتی از نیمکت داماش صورت گرفت که در ادامه برای لحظاتی بین کادر دو تیم هم تنش هایی ایجاد شد و همین مسئله سبب شد تا بازی برای دقایقی قطع شود.

۱۳: بر روی یک ضربه کرنر داماشی ها با ضربه سری که مهاجم تیم می‌زند امکان باز کردن دروازه تیم شهروند را دارد که توپ درست به جایی می رود که دروازه بان حضور دارد.

پنالتی در دقیقه ۸ برای شهروند رامسر: در پی نفوذ مهاجم تیم رامسر، پورطالمی بر روی خط محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی می شود، اما ضربه پنالتی توسط امیر رمضانی و درحالی که عرفان قلعه نویی در جهت درست ضربه حرکت کرده بود به دیرک دروازه برخورد می کند و وارد دروازه نمی شود.

۵: موقعیت اول برای شهروند رامسر در درون محوطه جریمه که شوت بازیکن این تیم در شرایط نامتعادل پس از برخورد به مدافعین داماش تبدیل به کرنر میشه.