مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: اگر شورا و شهرداری رشت می‌خواهند تیم سپیدرود را در اختیار بگیرند، در وهله اول باید 1.55 میلیارد تومان پول نقد را برای پرداخت مطالبات و بدهی‌های این تیم پرداخت کنند.

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری تحلیلی ورزش گیلان ، مسعود رهنما در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین وضعیت انتقال امتیاز تیم فوتبال سپیدرود رشت به شورا و شهرداری این شهر اظهار داشت: زمانی که سیپیدرود رشت به مسئولان قبلی این باشگاه انتقال مسئولیت داده شد، ما چند شرط را برای آنها در نظر گرفته بودیم که اگر انجام شد، انتقال امتیاز صورت بگیرد اما آنها با وجود این که زحمات زیادی برای سپیدرود کشیده بودند در میانه راه به مشکلات مالی برخوردند و در نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفتند که نمی‌توانند هزینه‌های سپیدرود را متقبل شوند.

 

وی افزود: با توجه به این مسئله تصمیم گرفتیم تیم سپیدررود رشت تا زمان تعیین تکلیف، تحت مدیریت هیئت فوتبال گیلان قرار بگیرد و خوشبختانه تا الان این تیم توانسته عملکرد موفق‌آمیزی داشته باشد. فراموش نکنیم تیم فوتبال سپیدرود تا همین 3 سال پیش وضعیت بسیار بدی داشت و ما تلاش زیادی کردیم تا این تیم بتواند حیات دوباره‌ای بگیرد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در خصوص احتمال واگذاری سپیدرود به شهرداری رشت تصریح کرد: اگر شورا و شهرداری رشت می‌خواهند تیم سپیدرود را در اختیار بگیرند در وهله اول باید 1.5 میلیارد تومان پول نقد را برای مطالبات و بدهی‌های این تیم پرداخت کنند. سایر افراد حقیقی و حقوقی هم در صورتی که به دنبال امتیاز تیم فوتبال سپیدرود هستند باید مبلغ 2 میلیارد تومان پرداخت کنند.

 

رهنما در پایان، با اشاره به این که نام تیم سپیدرود تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: تیم فوتبال سپیدرود قدمتی طولانی دارد و ما اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.