داماش گیلان در دیداری دور از خانه برابر حریف میانه جدولی خود شکست خورد و فاصله اش از صدر جدول یک گام دورتر شد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته هجدهم از رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور و در گروه ب این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) در استادیوم خلیج فارس بندرعباس میهمان تیم شهرداری بندرعباس بود که در نهایت با تک گلی که در دقیقه ۱۸ توسط محسن طیبی از روی نقطه پنالتی برای بندری‌ها به ثمر رسید این بازی به سود تیم میزبان به اتمام رسید.

داماش گیلان در رقابت نوزدهم خود در مسابقات لیگ دو، روز یکشنبه ۱۴ اسفند در استادیوم سردار جنگل رشت میزبان همسایه جدولی خود در مسابقات، شهدای رزکان کرج خواهد بود.

 

ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا، پویا عزیزپور (از ۷۷ آرمان آبسالان)، بهتاش میثاقیان (از ۶۷ پژمان نجات)، علیرضا مصطفایی، محمد رستمی، سیدعلی یحیی زاده، میلاد صفایی، حسین خیری (از ۸۵ مهرام دامادی)، سعید دلاور،نصرالله درفشی ( از ۴۶ سعید طالبی)، میعاد یزدانی (از ۴۶ سعید طالبی) .

 

درحاشیه: 

-درحالی که خبرهای روزهای گذشته از اعتصاب مربیان داماش (به غیر از سرمربی) و به دنبال آن با مصاحبه مالک باشگاه برکناری‌ آن‌ها حکایت داشت، به نظر می‌رسد اختلافات رفع شد و تمامی اعضای کادرفنی لاجوردی‌پوشان در بندرعباس حاضر بودند.

-دمای هوای بندرعباس در زمان برگزاری مسابقه حدودا ۳۰ درجه سانتیگراد بود.