سرمربی داماش پس از صعود تیمش به مرحله یک چهارم جام حذفی، اولویت را موفقیت در لیگ دو دانست. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، سیامک فراهانی سرمربی داماش گیلان پس از پیروزی دو برصفر تیمش برابر مقاومت تهران در رقابت های جام حذفی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات گفت: این پیروزی را به هواداران داماش و مردم خوب رشت تبریک می گویم. این پیروزی با این حمایت هواداران، کار و مسئولیت مان را سنگین تر می کند.

وی ادامه داد: خدا را شاکرم، آن فوتبالی را که می خواستیم در برابر مقاومت انجام دادیم. همانطور که از علی کولیوند سرمربی مقاومت انتظار می رفت، مقاومت فوتبال بسیار خوب وفنی را برابر ما انجام داد اما در نهایت خدا را شکر ما هم با فوتبال خوبی که ارائه دادیم توانستیم به نتیجه هم دست پیدا کنیم.واقعا از بچه ها راضی ام و خیلی خوب کار کردند. 

 سرمربی داماش گیلان با اشاره به مصدومیت علی آل کثیر در حین برگزاری مسابقه عنوان کرد: بازیکنانی نظیر محمد رستمی، آرمین منفرددوست، کنعان طاهرنژاد و مرتضی حیدری را هم در این بازی به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، اما خدا را شکر ما در کنار هم یک تیم واقعی 25 نفره با نام داماش گیلان هستیم و هر بازیکنی به زمین می‌رود با تمام وجود بازی می‌کند.

فراهانی در خصوص بازی روز چهارشنبه داماش برابر چوکا در تالش و هفته پنجم لیگ دو گفت: مطمئنا با برنامه مناسب برای بازی با چوکا به تالش می رویم. اولویت اول و آخرمان لیگ است. باید با تمام وجودمان تلاش کنیم که در لیگ امتیازات را جمع کنیم و بتوانیم آرزوی مردم رشت که سه سال است منتظر صعود به لیگ یک هستند را برآورده کنیم.