varesh-sport.com :آقای دینورزاده خسته نباشید. اولین تمرین رو برای آماده سازی تیم جهت حضور در لیگ برتر رو برگزار کردید. چه برنامه هایی رو برای این منظور اندیشیدین؟

ممنون.خب ما به غیر از روز سه شنبه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم یک جلسه تمرین برگزار میکنیم.روزهای جمعه و شنبه تمرینات تعطیل خواهد بود و از کسانی که تست آمادگی جسمانی گرفته نشده، تست میگیریم. بعد از اون با اضافه شدن نفرات جدید از روز یکشنبه تمرینات رو به شکل جدی تر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر ادامه میدیم.

با هماهنگی هایی که با حاج آقا عابدینی انجام دادیم قراره که نفرات لیگ برتری طی هفته آینده توی تهران باهاشون قرار داد بسته بشه که البته چون این نفرات بازیهای سنگینی رو انجام دادن و شاید یه کم خسته باشند، یه مقدار دیرتر به جمع ما اضافه میشند.

بعد از اینکه تمام افراد به تیم ملحق شدند قرار بر اینه که یه اردوی خارج از کشور رو برگزار کنیم که توی این اردو احتمالا یه 3-4 تا بازی تدارکاتی هم برگزار میکنیم و بعد از اینکه به کشور هم برگشتیم چند بازی هم در ایران برگزار میکنیم تا جمع بازیهای تدارکاتیمون به حول و حوش 10 تا برسه تا انشالله از لحاظ تاکتیکی به اون چیزایی که مدنظرمون هست برسیم و به امید خدا از اول مرداد کاملا برای لیگ برتر آماده باشیم.

 

varesh-sport.com :یعنی تمرینات بدنسازی بعد از اینکه تمامی نفرات جدید ملحق شدند برگزار میشه؟

نخیر ما از روز یکشنبه تمرینات رو بشکل جدی شروع میکنیم. آقای دکتر خداداد که معرف حضور همه هستند و در تیم های سپاهان و استقلال بودند به جمع ما اضافه شدند و امسال در خدمتشون هستیم. با حضور ایشون ما تمرینات رو جدی دنبال خواهیم کرد.

 

varesh-sport.com :اردوی خارج از کشور قراره تو کدوم کشور برگزار بشه؟

هنوز مشخص نشده… یه چند تا کشور پیشنهاد شده اما کاملا قطعی نیست.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

varesh-sport.com :آقای عابدینی از بارسلون و اسپانیا حرف زده بودند…

خب بله یکی از گزینه ها همونجاست ولی خب این احتمال رو باید در نظر گرفت که از لحاظ ویزا و یا سایر موارد ممکنه که به مشکل بخوریم وگرنه گزینه اول ما همین اسپانیا خواهد بود.

 

varesh-sport.com :قضیه قطر و الریان چی شد…؟

نه اونجا که برای اردو نمیریم. به هر حال تابستون اونجا خیلی گرمه و احتمال داره که مثلا برای نیم فصل که زمستونه به کشورای عربی یا همین قطر بریم که شرایط یه مقدار مناسب تر هست.

 

varesh-sport.com :چه بازیکنایی تا الان رسما جذب شده؟

خب بازیکنای لیگ برتری که اکثرا هنوز قطعی نشده و نمیشه اسم برد. اما فرزاد محمدی از نفت مسجد سلیمان ، حامد شیری از نساجی و دروازه بان هم محمد مرادی از داماش تهران اومده که فعلا همین ها از بین لیگ یکی ها قطعی شد. ظرف روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم یه چند تا بازیکن تستی از تیم های دیگه به اینجا میان که از بینشون گزینه های دیگه دسته اولی رو انتخاب خواهیم کرد.

 

varesh-sport.com :بازیکنان خارجی چی؟

بله با دو تا بازیکن خارجی صحبت شده که یکیشون تقریبا قطعی شده و تست پزشکی دادند و رفته کشورش تا خداحافظی کنه و برگرده تا با ما باشه…

 

varesh-sport.com :ادینهو فعلا به خارج از کشور رفته ایشون جز این دو نفره؟

نه.. نه… منظور من بازیکن خارجی هست که از خارج اومده و تو ایران حضور نداشته. این بازیکن از برزیل هست اما ادینهو نیست.

 

varesh-sport.com :پس این قضیه ادینهو که گفته میشه تا چه حد صحت داره؟

ادینهو اومده یه مطلبی رو گفته که فعلا حاج آقا بایکوتش کرده تا تصمیم نهایی در این مورد گرفته بشه.

 

 

varesh-sport.com :از لیستی که در اختیار آقای عابدینی گذاشتید به اون مواردی که میخواستید دارین میرسین و راضی هستید از نحوه جذب؟

خب هنوز قطعی نشده بیشتر این بازیکنان ولی با اون بازیکنایی که تا الان صحبت شده از لحاظ پیشرفت کار راضی هستیم و امیدواریم که کاملا قطعی بشه.

 

varesh-sport.com :یه بحثی که در مورد ابوذر رحیمی که قراردادش قطعی شده وجود داره اینه که این بازیکن اول با داماش یا صحبت هایی رو انجام داده و بعد رفته با باشگاه استقلال قرارداد داخلی بسته اما وقتی از لحاظ مالی گویا به اون خواستش نرسیده دوباره برگشته و با داماش قراردادش رو امضا کرده که حتی آقای عابدینی هم به این قضیه اشاره داشتند…
 

خب این حق یه بازیکن هست که با چند تا باشگاه صحبت کنه و با شرایط خودش با هر کدوم که دوست داشت به توافق برسه اما وقتی که قرارداد رو بست دیگه از لحاظ اخلاقی به اون باشگاه متعهد میشه… ابوذر رحیمی با هیچ باشگاهی رسما قرارداد رو امضا نکرده بود.

 

varesh-sport.com :یه چیزی که برام جالبه اینه که ما اسم خاصی رو تو تهاجمی برای جذب نشنیدیم!

خب بزارید یهویی بشنوید که بهتره (با خنده). خب داریم یواش یواش از دروازه شروع میکنیم و به جلو میریم!!

 

varesh-sport.com :نه جدا چرا اینطوره؟

خب البته فرزاد محمدی که مهاجم هستند از اولین نفراتی بودن که جذب شدن و…

 

varesh-sport.com :بله فکر میکنم یه گل هم به ما زده اگر اشتباه نکنم اما منظورم بازیکنان نام آشنای دیگست..

درسته. عجله نداشته باشید ایشالا ما گزینه های زیادی داریم و یه چیزی هم بگم که(در اینجا آقای دینورزاده صحبت هایی راجع به لیست بازیکنان و نحوه جذب کردند که از ما خواستند چیزی در این مورد ننویسیم)

 

varesh-sport.com :در مورد لیست مازادی که اعلام شده آیا کاملا اون لیست قطعیه؟

این لیست مشخص شده و بازیکنانی که توی لیست فصل جاریمون نیستند میرند به تیم های دیگه خانواده داماش توی تهران یا درود و اگر هم تیم خاص دیگه ای رو مدنظر داشتند که خب میتونند به اون تیم برن…

 

 

 

varesh-sport.com :علی نظرمحمدی که فعلا نبسته، حالا نمیدونم در آینده میبنده با تیم یا نه… اما سوالم اینه که تو پست دروازه یعنی قراره تنها یک بازیکن جذب بشه با این وضعیت؟

ما شاید 4 تا دروازه بان داشته باشیم… ! یه دروازه بان لیگ برتری هستش که تقریبا قطعی شده و دیروز باهاش صحبت کردیم که اسمش رو نمیاریم تا کاملا قطعی بشه…

 

varesh-sport.com :نمایندش اومده یا خودش… !؟

خودش اومده! گلر لیگ یکیمون رو هم گرفتیم که محمد مرادی هستش. دنبال یه دروازه بان امید خیلی خوب هم هستیم که به زودی اون رو هم اضافه کنیم. من توی این لیستم اسم علی نظرمحمدی هم بوده که دادم به حاج آقا که حالا دیگه حاج آقا میدونه و علی نظرمحمدی…!!

 

varesh-sport.com :خب با یارگیری هایی که مدنظرتون هست چه جایگاهی رو برای داماش تو فصل آینده پیش بینی میکنید از هر لحاظ..

خب ما با یارگیریهایی که داریم انجام میدیم همون رتبه هایی رو که از قبل پیش بینی کردیم رو مدنظر داریم حالا اگر یه مقدار هم بالاتر باشه که ما خوشحال میشیم (با خنده) به هر حال اگر بازیکنان مدنظرمون جذب بشند  میتونیم به رتبه خوبی برای سال اول دست پیدا کنیم. این مجموعه و برنامه ریزی که انجام شده برای اینه که اگر در میانه های جدول قراره باشیم با صلابت در میانه های جدول باشیم نه با اگر اما و به همین علته که میگم شاید یکی دو پله بالاتر باشیم اما هرگز به رتبه های پایین تر فکر نمیکنیم.

من یه چیزی هم میخوام به شما نوید بدم اینه که بچه های امیدمون رو هم میخوایم از بین بازیکنان ملی پوش امید جذب کنیم و اگر این ها بیان و پرورش بدیم تیم تا سال ها میتونه از اینها استفاده کنه …

 

varesh-sport.com :پس توجه به امیدها هم داره لحاظ میشه…

صد در صد.. به غیر از تیم های پایه ما اون 13 بازیکن امید رو هم میخوایم از بازیکنانی باشند که در حد تیم ملی و یا سطح بالا هستند…

 

varesh-sport.com :برای نیم فصل هم جای خالی تو لیست برای بازیکن لیگ برتری نگه میدارین دیگه..؟

خب بله مشخصه… بالاخره ممکنه تو یه پستی به مشکل بخوریم باید جای خالی داشته باشیم و در اونصورت بازیکن تاپ لیگ یکی هم بیاد ممکنه نتونه بهمون کمک کنه پس باید جا برای بازیکن لیگ برتری یا خارجی نگه داریم دیگه..

 

varesh-sport.com :و سوال آخر در مورد آقای میاچ..ایشون قراره بیان؟ و اصلا پیشنهاد شما بوده یا آقای عابدینی؟

آقای میاچ از دوستان آقای عابدینی هستند و اصلا از چند بازی که باقیمونده بود لیگ تموم بشه یه صحبتایی قرار بود که باهاشون بشه که چون با علی دایی بودش گذاشتیم بعد از بازیها و آقای عابدینی هم گفتن اگر ایشون با علی دایی نبود میتونه بیاد به اینجا . . .

 

varesh-sport.com :شما از حضور ایشون استقبال میکنید؟

بله ایشون اگر یه تمرین دهنده خوب باشه و شرح وظایفش کاملا مشخص باشه چه اشکالی داره که بیاد و بهمون کمک کنه؟! ولی خب با اومدن دکتر خداداد تو این زمینه فکر کنم جمعمون جمع باشه اما اگر قرار باشه آقای میاچ هم تشریف بیارن از حضورشون استقبال میشه

 

varesh-sport.com :و در مورد بازی با رقیب سنتی مون چه نظری دارید؟

ما تمام تلاشمون رو خواهیم داشت که تو بازیهامون موفق باشیم و یه صحبتی که من میخوام اینجا در همین مورد بهتون بگم اینه که قدیما اون موقعی که ما تو تهران بازی میکردیم و حتی همین الان از رشت به عنوان یه شهر اروپایی یاد میشده توی تمام موارد و من میدونم که فرهنگ مردم رشت هم خیلی بالاست و اینو دارم به عینه میبینم. دوست دارم تو بازیهای لیگ برتر این رو بهتر نشون بدین و توهینی تو استادیوم علیه رغیب شنیده نشه تا ایشالا بقیه هم از شما یاد بگیرند. اگر اونها هم حرفی میزنند با برخورد خوب باید شرمندشون کرد.
 
 
 

 
*مصاحبه : گروه وارش اسپرت