پس از جدایی مختاری، گمانه زنی‌ها از حضور علی نظرمحمدی بر روی نیمکت داماش خبر می‌داد، اما به نظر می‌رسد داماش ممکن است بدون سرمربی و حتی عضوی از کادرفنی در دیدار آتی لیگ سه حاضر شود!

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، روز گذشته در حالی خبر استعفای محمد مختاری از سرمربیگری داماش توسط خود او در اینستاگرام منتشر شد که در فاصله ای اندک خبر پذیرش این استعفا توسط مدیریت داماش گیلان نیز از سوی باشگاه به طور رسمی اعلام شد.
قطع همکاری که با این اوصاف مشخص است با هماهنگی طرفین انجام شده است اما مشخص نیست چرا در این بازه زمانی صورت گرفته که تنها دو هفته از پایان آماده‌سازی و شروع مسابقات گذشته است.

گمانه زنی‌ها و پس از آن شنیده‌های موثق از مذاکره باشگاه با علی نظرمحمدی که تا چند روز قبل سرمربی چوکای تالش بوده است حکایت دارد. مذاکراتی که تا لحظه مخابره این خبر به نظر با پیشنهاد رایکا به نظرمحمدی تغییر وضعیت داده و به توافقی نرسیده است.
نام فرشاد پیوس نیز به عنوان گزینه مذاکره شنیده می‌شد که گویا او نیز این پیشنهاد را قبول نکرده است.

از سویی دیگر شنیده می‌شود تنها مختاری از جمع داماشی‌ها جدا نشده، بلکه احتمالا دیگر اعضای کادرفنی نیز داماش را همراهی نخواهند کرد و این موضوع وضعیت کادرفنی داماش در دیدار آتی برابر اتحاد فومن را به کلافی سردرگم تبدیل کرده است.