در حالی که شنیده‌ها از اعتصاب کادر مربیان داماش حکایت داشت، مالک این باشگاه از اخراج مربیان این تیم در آستانه بازی با شهرداری بندرعباس خبر داد!

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در شرایطی که کاروان داماش گیلان امروز رشت را به مقصد بندرعباس ترک کرد، خبرها و شنیده‌ها از این حکایت داشت که به غیر از اکبرمیثاقیان سایر اعضای کادر فنی به دلیل اعتصاب با محوریت عدم پرداخت مطالبات خود، به بندرعباس عزیمت نکرده‌اند؛
در این بین گفته می‌شد که تلاش‌ها و رایزنی‌هایی نیز برای حضور مربیان پیش از دیدار برابر شهرداری بندرعباس در این شهر در حال انجام است.

اما شامگاه شنبه روایت دیگری از سوی ناصر زحمتکش مالک باشگاه داماش گیلان در مصاحبه با برنا بیان شد.

وی در بخشی از این مصاحبه پس از آنکه از تغییر نتیجه دیدار شهید قندی و داماش به سود رشتی‌ها به دلیل شکایت از نماینده یزد خبر داد، گفت: «کل مربیان رشتی تیم داماش امروز اخراج شدند و نامه اخراج آن‌ها نیز صادر شده است.

وی اضافه کرد: در بازی پیش رو مقابل شهرداری بندرعباس، داماش با اکبر میثاقیان سرمربی این تیم و یک کمک مربی حضور خواهد یافت.»

این خبر هر آنچه که باشد، خواه ابتدا اعتصاب بوده و سپس اخراج صورت گرفته باشد و یا صرفا کنار گذاشتن مربیان انجام شده باشد، نمی‌توان برای آن تحلیل درستی متصور بود؛  اول آنکه این موضوع در آستانه یک دیدار خارج از خانه مهم صورت گرفته است و موضوع دوم مبحث مالی ماجرا است که‌‌ با اخراج باید کل مطالبات هم پرداخت شود، فلذا واقعا چه سودی را می‌توان برای این کشمکش و مطرح شدن آن در رسانه متصور بود؟!

تیم شهرداری بندرعباس و داماش گیلان در چهارچوب هفته هجدهم لیگ دو، از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۸ اسفند در استادیوم خلیج فارس بندرعباس در حالی مصاف هم می‌روند که داماشی‌ها در رده سوم جدول گروه ب این مسابقات حضور دارند و شهرداری بندرعباس نیز با ۱۶ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.