داور کم تجربه دیدار جنجالی تیم های داماش گیلان و گیتی پسند اصفهان پیش از این نیز در رشت پر اشتباه ظاهر شده بود!

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، حسام عرب داور دیدار دیروز تیم های فوتبال داماش گیلان و گیتی پسند اصفهان طبق آمار سایت فدراسیون فوتبال ایران با 31 سال سن، 4 قضاوت در لیگ های ایران داشته، اما جالب اینکه دو داوری وی در شهر رشت بوده است.

 

وی سال گذشته نیز دیدار تیم های سپیدرود رشت و خونه به خونه بابل را در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت سوت زد که در آن دیدار نیز عدم اعلام حداقل یک پنالتی به سود سپیدرود یکی از پایه های باخت این تیم در رشت شد.

 

 

 

 

به نظر می رسد با توجه به اینکه وی طبق آمار فدراسیون تنها 4 دیدار رسمی لیگی ایران را قضاوت کرده، رشت به پایگاهی برای کسب تجربه این داور جوان تبدیل شده است.

از جمله اشتباهات محرز داوری حسام عرب در دیدار روز گذشته داماش گیلان و گیتی پسند اصفهان می توان به اعلام پنالتی اشتباه به سود گیتی پسند در دقیقه 9 بازی، عدم اعلام حداقل یک پنالتی به سود داماش و مردود اعلام کردن گل داماش گیلان در دقیقه 90 مسابقه اشاره کرد.

 

وی که به نظر می رسید اصلا شرایط حضور در این مسابقه را ندارد حتی کارت های زرد و قرمز خود را هم به میدان نیاورده بود تا در دقیقه 17 از کمک اول خود کارت ها را دریافت کند!

عرب در طول بازی نیز تمرکز لازم را نداشت و بارها وقتی بازیکنی سرنگون میشد با گرفتن توپ توسط بازیکن مورد نظر و پس از چند ثانیه اعلام خطا می نمود.

 

ویدئوی زیر بخشی از اشتباهات متعدد داور دیروز دیدار تیم های داماش گیلان و گیتی پسند اصفهان بود ( با تشکر از رحمان قاسمی)

 

 

 

 

 حسام عرب، داور، کمیته داوران، سایت داوران، داور دیدار داماش گیلان – گیتی پسند، سایت هواداران داماش گیلان، وارش اسپرت، وارش ورزشی، سایت داماش،