دیار وارش: داماشی ها با برگزاری دومین بازی تدارکاتی خود به اردوی آماده سازی در تهران پایان دادند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال داماش گیلان از روز یکشنبه هفته گذشته برای برگزاری اردویی یک هفته ای در اکباتان تهران حضور دارد، عصر شنبه و از ساعت 17:30 دومین و آخرین دیدار تدارکاتی اش را برابر نیروی زمینی تهران برگزار کرد.
 
در این دیدار که همچون بازی اول داماشی ها با دو ترکیب متفاوت در دو نیمه به میدان رفته بودند و در حالی که تا دقیقه 75 بازی با حساب دو بر دو در جریان بود در نهایت این نیروی زمینی بود که موفق شد با حساب 4 بر 2 میهمان گیلانی خود را شکست دهد.
گل های داماش گیلان در این بازی را علی تربره و مجید هوتن به ثمر رساندند. داماشی ها در بازی نخست با حساب دو بر یک شهرداری بندرعباس را شکست داده بودند.
 


داماشی ها با برگزاری این بازی به اردوی خود در تهران خاتمه دادند و امشب تهران را به مقصد رشت ترک میکنند تا تمرینات شان را در شهر باران پیگیری نمایند.
 
ترکیب داماش گیلان در نیمه نخست: کاوه علیزاده،  فریور محبی، علیرضا نظیف کار، محمد همرنگ، بابک رمضانی پور، حسین نظیری،سعید اسماعیل پور،حامد اکبری پور،حسام یعقوبی، هادی سهرابی و شروین بزرگ .
 
ترکیب داماش گیلان در نیمه دوم: مجتبی فرهادی، محمد مختاری، کنعان طاهر نژاد،  آرمین منفرد دوست،  احسان راستی، مسعود روزبهانی، حسین نظیری، حسن رمضانی، علی تربره،  مجید هوتن و علی یونسی.