داماش در شبی که هوادارانش نیز در استادیوم حاضر بودند، به یک پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته پنجم از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور و در گروه دوم این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان در حضور ۱۵۰۰ هوادار خود به مصاف سردار بوکان رفت و در پایان توانست با سه گل این تیم را از پیش رو بردارد.

گل‌های داماش گیلان در این دیدار را سیامک علیزاده از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۶، سامان فرزام پور در دقیقه ۶۸ و مهرگان گلبرگ در دقیقه ۷۲ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

داماشی ها با کسب این سه امتیاز از ۵ بازی خود هشت امتیازی شدند و به جایگاه سوم جدول رده بندی گروه دوم مرحله نهایی لیگ سه صعود کردند.

داماش سه شنبه هفته آینده در دیداری حساس و اصطلاحا شش امتیازی در تهران به مصاف دارایی تهران صدرنشین گروه دوم مرحله نهایی لیگ سه خواهد رفت.

ترکیب داماش گیلان: تارخ اقبال‌جو (۳۳)، امیرمحمد پورطالمی (۴۶) (رضا امیدی از ۸۱)، مهرام دامادی (۵)، سامان فرزام‌پور (۲۴)، پژمان نجات (۷۷)، مهرگان گلبرگ (۶) (محمد طالبی از ۷۶) ، سیامک علیزاده (۸)، امید کلانتر (۷۰) (رضا زاهد تبار از ۶۴)، آرمان شکوری (۹) (مسعود نوری از ۶۴)، سعید طالبی (۷)، آرمان آبسالان (۲۳) (محمدرضا اسماعیل‌زاده از ۸۱) .

شرح گل ها:

داماش گیلان ۱-۰ سردار بوکان: روی خطایی که بر روی آرمان شکوری در درون محوطه جریمه شکل می‌گیرد اعلام پنالتی میشود، سیامک علیزاده این ضربه پنالتی را در دقیقه ۲۶ وارد دروازه تیم سردار بوکان می‌کند.

داماش گیلان ۲-۰ سردار بوکان: روی یک ضربه کرنر و پس از آبسالان، سامان فرزام پور مدافع پیشتاخته داماش توپ را برای لاجوردی‌ها به گل دوم تبدیل می کند.

داماش گیلان ۳-۰ سردار بوکان: روی حرکت خوب رضا زاهدتبار بازیکنی که به تازگی وارد میدان شده، یک خطای پنالتی برای داماش شکل می گیرد.
در ادامه مهرگان گلبرگ به خوبی توپ را به دروازه سردار بوکان میدوزدو گل سوم داماشی ها در دقیقه ۷۲ شکل می گیرد.

 

درحاشیه:
-داماشی‌ها در مراسم ابتدایی بازی بنری در دست داشتند که بر روی نوشته شده بود:
بزیوی گیلک، بژی کورد
پیوند ناگسستنی گیلک‌ها و کردها در طول تاریخ؛ از نهضت جنگل تا عرصه ورزش.

-حدود ۱۵۰۰ هوادار داماش گیلان از این دیدار استقبال کردند.