داماش در سومین دربی خود از نیم فصل اول مرحله نهایی لیگ سه موفق به کسب پیروزی شد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفتمین هفته از مرحله دوم رقابت‌های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم سردار جنگل رشت و حضور بیش از دو هزار هوادار پذیرای پانیک تالش بود که در نهایت توانست این تیم را با یک گل از پیش رو بردارد و اولین شکست پانیک تالش در این فصل را به این تیم تحمیل کند.

تک گل داماش گیلان توسط رضا زاهد تبار در دقیقه ۵۱ به ثمر رسید.

داماش گیلان با کسب این سه امتیاز، از هفت بازی خود ۱۲ امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول رده بندی باقی ماند. در جدول گروه دوم مرحله نهایی رقابت های لیگ سه فوتبال کشور، ستاره صدرا تبریز با ۱۵ امتیاز در صدر است و دارایی تهران با ۱۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

داماش گیلان شنبه ۱۷ اردی‌بهشت در استادیوم سردارجنگل رشت در هفته هشتم مرحله نهایی لیگ سه پذیرای علوی خرمدره است و می‌تواند با پیروزی در این دیدار جایگاه خود در بین مدعیان را بهبود بخشد.

ترکیب داماش گیلان: تارخ اقبال جو (۳۳)، امیرمحمد پورطالمی (۴۶)، مهرام دامادی (۵)، سامان فرزامپور (۲۴)، پژمان نجات (۷۷)، محمد طالبی (۱۰) (آرمان شکوری از ۴۶)، سیامک علیزاده (۸) (امید کلانتر از ۶۹)، مهرگان گلبرگ (۶)، محمدرضا اسماعیل‌پور (۲۱) (رضا زاهدتبار از ۴۶)، سعید طالبی (۷) (رضا امیدی از ۸۴)، آرمان آبسالان (۲۳) (محمد غلامی از ۶۹).

در حاشیه:

-پس از مدت‌ها این مجال شد تا هواداران تیفوسی داماش بر سکوی مخصوص خود به صورت متمرکز به تشویق تیم محبوب‌شان بپردازند.

-هواداران تالشی با چند دستگاه اتوبوس به استادیوم سردارجنگل رشت آمدند و در جایگاه مهمان مستقر شدند.

-فرهاد خراسانی و بهزاد داداش زاده پیشکسوتان داماش و فوتبال رشت، رضا اعتمادی بازیکن داماش در دور اول مسابقات لیگ سه، اسماعیل شاد مدیرعامل سابق داماش در کنار داریوش نصیری مالک داماش گیلان از تماشاگران ویژه این بازی بودند.

-نکته جالب اینکه تیم پانیک تالش در این فصل تاسیس شده است و با این حساب این نخستین شکست تاریخ پانیک تالش در هفتمین بازی تاریخش به شمار می رود.