داماشی ها در خانه به یک پیروزی با ارزش دست یافتند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفتمین هفته از مرحله نخست رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور و در گروه دوم این مسابقات، داماش گیلان از ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه) در استادیوم سردارجنگل رشت پذیرای آلومینیوم پارس ساوه بود که در نهایت توانست این دیدار را با یک گل به سود خود به پایان برساند.

تک گل این بازی روی خروج اشتباه دروازه بان تیم میهمان و فرصت طلبی داماشی ها و سیامک علیزاده در دقیقه ۶۷ برای داماش گیلان به ثمر رسید. ضمن اینکه داماشی ها در اوایل نیمه دوم یک ضربه پنالتی را نیز توسط علیزاده از دست داده بودند.

داماش گیلان با کسب این سه امتیاز از شش بازی خود ۱۲ امتیازی شد و با یک بازی کمتر در جایگاه دوم جدول گروه دوم مرحله نخست لیگ سه قرار گرفت.

از نکات حاشیه ای این دیدار می توان به اولین حضور محمد غلامی در ترکیب داماش به عنوان بازیکن جایگزین اشاره کرد. همچنین در این بازی نیز همچون هفته گذشته سعید طالبی، میثم میرپسندیده و رضا اعتمادی به دلیل مصدومیت غایبان اجباری لاجوردی ها بودند.

داماشی ها شنبه هفته آینده در هشتمین هفته رقابت های مرحله نخست لیگ سه در ورزشگاه آزادی فریدونکنار مازندران میهمان تیم کاسپین فریدونکنار خواهد بود.

در پایان مرحله نخست که با حضور ۱۳ تیم و در یک دور برگزار خواهد شد، دو تیم اول به مرحله نهایی صعود می کنند وتیم های سوم، چهارم و پنجم در مرحله نخست لیگ سه ابقا می شوند.