در پی شکایت باشگاه داماش گیلان علیه باشگاه شهیدقندی یزد مبنی بر استفاده این باشگاه از یک بازیکن غیرمجاز به نام مقداد اکبرخواه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی محتویات پرونده، مستندات و مدارک ارائه شده و دفاعیات طرفین دعوی رای خود را در خصوص این پرونده اعلام کرد.

بر اساس رای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛ استفاده تیم شهیدقندی یزد از بازیکن غیرمجاز مورد تایید این کمیته قرار گرفته و از ین رو نماینده یزد در دیدار رو در رو مقابل تیم داماش گیلان با نتیجه سه بر صفر بازنده اعلام شده و به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. مقداد اکبرخواه بازیکن شهیدقندی نیز یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و 50 میلیون ریال جریمه شد.

همچنین با توجه به اظهارات محمد خاکی کارمند سابق هیئت فوتبال استان گیلان به عنوان فرد مطلع از قرارداد باشگاه داماش با مقداد اکبرخواه؛ این بازیکن از اتهام به جعل مهر و امضای باشگاه داماش گیلان و استفاده از سند مجعول تبرئه شد.

شایان ذکر است؛ باشگاه داماش گیلان که پیش از باشگاه شهیدقندی یزد با مقداد اکبرخواه قرارداد همکاری امضاء کرده بود پس از عقد قرارداد این بازیکن با باشگاه شهیدقندی علیه باشگاه یزدی شکایت و مدعی شد که اکبرخواه با این باشگاه قرارداد دارد و به صورت غیرقانونی اقدام به فسخ و امضای قرارداد با باشگاه شهیدقندی کرده است.